Julutmaningen 2013; 1 november-22 december Varje vecka så väger du dig på den dag som du vanligtvis gör det och rapporterar in det här senast fredag den veckan. Skriv även vilken vecka det är som du rapporterar för. T. ex: j3nnif3r v45, 87,4, - 1,2 Under helgen kommer jag då att sammanställa allas viker och lägga upp resultaten på denna https://sites.google.com/site/jennifersviktutmaningar/home/julutmaningen13 där ni kommer kunna se vem som har gått ner mest procentuellt under veckan som gått. Sista veckan kommer det koras en storvinnare, dvs den som gått ner mest under hela utmaningen. I den här utmaningen så är det äran man vinner =) Det här är första gången jag gjort detta så jag hoppas ni har förståelse för om det blir något fel någon gång... =) Lycka till!
På gång
39 inlägg
rumpmas när jag började 2011 så vägde jag 126 kg. Rasade 5-6 kg direkt sedan så stod det helt stilla i 10 dagar fast jag levde enbart på Nutrilett. Det var bland dom tuffaste platåerna. Nu menar jag inte att du ska hämna lika, bara att så länge du vet att du sköter dig så kommer det nya hopp neråt även om det står stilla med jämna mellanrum :) Pepp i massor !!
Ja Thyndra, jag är beredd på platåer och bakslag även om det inte är kul. Du har ju verkligen gjort en stor bedrift... två gånger...om jag inte fattat fel. Jag tänkte oxå göra det. För ca 10 år sen gick jag ner 37 kg på 10 månader men tappade motivation och fokus och som ett brev på posten kom viktökningen sakta men säkert. Till sommaren ska en av döttrarna gifta sig och DÅ vill jag vara "fin" i alla fall inte så plufsig så jag kan ha en fin klänning. Detta är ett starkt mål för mig.
Tack rumpas : Trodde jag var frisk i går och tänkte åka på jobbet idag men fick ringa och säga att jag blir hemma :) Vill ju inte riskera att sprida något, speciellt när jag jobbar med livsmedel.
v45 112.1
mufflon v.45, 123kg, -1,5 Pepp pepp!!
Evve v.45 98,0 +1,0 Vilken USEL start :-( Nu kan det bara blir bättre :/
FilippaW v45 94,7 (-1kg)
Busy V.45 78.9 kg upp +1.8 kg. Så kan det gå. Däremot hade jag förlorat centrimetrar runt midja o höft. Nu vill jag friska på mig. SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR!
Busy V.45 78.9 kg upp +1.8 kg. Så kan det gå. Däremot hade jag förlorat centrimetrar runt midja o höft. Nu vill jag friska på mig. SÅ TRÖTT PÅ DET HÄR!
Tjohanna v.45 89.8, -1.4 kg Skönt!