Julutmaningen 2013; 1 november-22 december Varje vecka så väger du dig på den dag som du vanligtvis gör det och rapporterar in det här senast fredag den veckan. Skriv även vilken vecka det är som du rapporterar för. T. ex: j3nnif3r v45, 87,4, - 1,2 Under helgen kommer jag då att sammanställa allas viker och lägga upp resultaten på denna https://sites.google.com/site/jennifersviktutmaningar/home/julutmaningen13 där ni kommer kunna se vem som har gått ner mest procentuellt under veckan som gått. Sista veckan kommer det koras en storvinnare, dvs den som gått ner mest under hela utmaningen. I den här utmaningen så är det äran man vinner =) Det här är första gången jag gjort detta så jag hoppas ni har förståelse för om det blir något fel någon gång... =) Lycka till!
På gång
39 inlägg
Nizzan: Har ändrat ditt resultat, ber om ursäkt! mosel: Ja tyvärr är det för sent att gå med nu, men du är varmt välkommen i min nästa utmaning =)
Jag gick upp 0,2, buhuuuuuu, stackars mig. Så, v 46, tiwesa, 71,8, PLUS (h+**%%==s j@#a skitord) 0,2
Rumpmas: Ja du har helt rätt! Det måste ha blivit nåt fel när jag räknade och skrev in. Du är veckans vinnare! BRA JOBBAT! SandyC: Ja, jag vet, jag valde att bara rätt och slätt ta en decimal (utan avrundning) men datorn la sen till nollan ändå. Nästa vecka så kommer jag att skriva ut siffrorna med 2 decimaler och med en exakt avrundning. Ville bara göra det lite enklare för mig den här första gången =)
v46, 88,8, +1,4 Jäkla skit...
Inte lätt med så många siffror j3nnif3r. Jag tycker du har gjort ett jättejobb med så många deltagare. Helt fantastiskt!
V.46 100.6 +1.1
Hur tänker man när man går upp ena veckan och ner nästa? dagens veckovägning: Choklado, v46, 99,7 = minus 0,5 kilo (men plus/minus 0 kilo från utgångsvikten v 44...)
Attans, hade behövt den sparken ;). Efter -30 kg börjar motivationen tryta.
-30 kilo, fantastiskt jenglund!
Tack tjohanna! :) unnade mig tårta och bakelser på kalas i helgen och jag kan säga att sötsuget kom tillbaka med full kraft! Kämpar för fullt, men många bitar mörk choklad har det blivit både igår och idag. Brukar ha vägdag måndagar, men bestämde mig för att ta den torsdag denna vecka. Hoppas inte på för mycket +