Julutmaningen 2013; 1 november-22 december Varje vecka så väger du dig på den dag som du vanligtvis gör det och rapporterar in det här senast fredag den veckan. Skriv även vilken vecka det är som du rapporterar för. T. ex: j3nnif3r v45, 87,4, - 1,2 Under helgen kommer jag då att sammanställa allas viker och lägga upp resultaten på denna https://sites.google.com/site/jennifersviktutmaningar/home/julutmaningen13 där ni kommer kunna se vem som har gått ner mest procentuellt under veckan som gått. Sista veckan kommer det koras en storvinnare, dvs den som gått ner mest under hela utmaningen. I den här utmaningen så är det äran man vinner =) Det här är första gången jag gjort detta så jag hoppas ni har förståelse för om det blir något fel någon gång... =) Lycka till!
På gång
39 inlägg
Har det blivit dubbelpost eller hade du någon tanke med 2 trådar? :)
Den andra tråden är endast anmälningstråd. Det är här the magic will happen ;) här vi skriver in våra resultat. Om jag inte förstått helt fel dvs.
Du har rätt Busy Den andra heter Julutmaning- Anmälningstråd och denna är den riktiga tävlingstråden
Rumpmas vikt v44 117,3 dvs -3,4kg...så himla kul! Bara att kämpa på!
Jag är med för att vinna OCH försvinna (lite). Blir det magic här vill jag vara drabbas! Penpenny / 72.2 kg / v 44
(visste inte i vilken tråd jag skulle skriva så jag skriver i båda) Busy, 77,1 kg, v.44
Har precis anmält mig, men ska iväg till jobb, så jag skriver nu även om jag inte fått deltagandet bekräftat. FilippaW 131101: 95,7kg
Första vikten V 44= 69,4
Oj jag skrev vikten i andra tråden o missade skriva här också. Hoppas jag inte är f sent ute. Choklado v 44, 99,7 kg.
Vet inte om vikten ska in här med men då jag väger mig tisdag eller onsdag och vågen havererade så tar jag vikten jag hade då SuperK v.44 77.6kg