Julutmaningen 2013; 1 november-22 december Varje vecka så väger du dig på den dag som du vanligtvis gör det och rapporterar in det här senast fredag den veckan. Skriv även vilken vecka det är som du rapporterar för. T. ex: j3nnif3r v45, 87,4, - 1,2 Under helgen kommer jag då att sammanställa allas viker och lägga upp resultaten på denna https://sites.google.com/site/jennifersviktutmaningar/home/julutmaningen13 där ni kommer kunna se vem som har gått ner mest procentuellt under veckan som gått. Sista veckan kommer det koras en storvinnare, dvs den som gått ner mest under hela utmaningen. I den här utmaningen så är det äran man vinner =) Det här är första gången jag gjort detta så jag hoppas ni har förståelse för om det blir något fel någon gång... =) Lycka till!
På gång
39 inlägg
v.46 113.2
v.46 112.2 menade jag
hej! Går inge vidare för mig heller då veckan varit lite för stressig, men står dock kvar.. v.46 80 kg
V.46 59, 3 kg , -0, 2 kg
Vecka 46 samma vikt som tidigare
Ursäkta att jag inte rapporterat in.. men ibland kommer livet emellan, började med problem med astman och allergi, en hel del kortison som följd och därmed ingen positiv syn på vågen. när man väl börjar återhämta sig så gör min lillasyster ett självmordsförsök och spenderar flera dagar på akuten med avgiftning och provtagning 1 gång i timmen för att håll koll så inte levern lägger av.. Tror aldrig jag varit så ledsen och nere som jag varit denna veckan, maten har gått helt åt skogen. Knappt inte ätit alls! Vill verkligen gå ner de sista kilorna och jag ska försöka ge mig på detta igen, jag hoppas inget mer händer nu så jag får en chans att komma på benen igen..
V 45 samma vikt som veckan innan Nya tag denna veckan
Ursäkta!! Jag visste det var nåt jag glömde i helgen :S Jag har gått upp, mufflon v.46, 123,5, +0,5
Hej allihopa! Har återigen denna vecka inte hunnit med mig riktigt. Ska försöka få fram resultaten inom de närmsta dagarna =) Fortsätt rapportera in era vikter =) LYCKA TILL ALLIHOPA!
Penpenny v 47 / 70.3 kg / -1.3 kg Yippiee!