VÄLKOMMEN till Lag CERISE!
Här håller vi Cerisa till!
Vi lämnar in vikten senast kl 22 på onsdagar. Kopiera listan till en ny kommentar och fyll i vikten. Vi har ett gemensamt ansvar för att resultaten blir överfört till Biggest Loser- tråden varje vecka. Skriv gärna i tråden om ni blir borta en vecka eller tar en längre paus.
- Vikten in senast på onsdagar! Man får ha vilken dag som helst!
- Är man först på plan så kopierar man listan i forumstråden!
- Eller kopierar senaste listan som ni gjort redan
- ibland är det svårt att kopiera skriv in eran vikt så lägger nån in den till listan.
- sista personen på onsdag lägger över listan till Biggest Loser tråden, se länk ovan! (( har inte listan kommit in i BL tråden) så går jag in på lagen och kollar.
- Sen skriver jag ner vikterna och lägger in på hemsidan se länk ovan.
- man kan göra denna tråd till en aktiv tråd och inte bara vikt inlämningstråd om man vill.
- Det som alltid skall stå på listan är vad vågen visar och inte tex -0,5 kg då kan det bli en massa fel.
- Varje vecka kommer det in resultat i BL tråden, I slutet av månaden kommer den som gått ner mest vinna 6 mån plusmedlemskap.
Länk till Hemsidan:
https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2020/home
Lag cerise Vecka
socialen..(81,7).........
Alerta......(82,5).........
monosc...(86,7).........
Havet......(86,8).........
SuperK...(75,6).........
Lovis.......(85,8)........
monqi......(87,0)........
dodda.......(85,0).........
Ankan123..(79,2)........
Deahedda...(82,0)......
Lag cerise Vecka 10
Alerta......(82,5)........80,5
monosc...(86,7).........
SuperK...(75,6).........
Lovis.......(85,8)........
Lag cerise Vecka 10
monosc...(86,7).........
SuperK...(75,6).........
Lovis.......(85,8)........86,5
Lag cerise Vecka 10
socialen..(81,7)........
monosc...(86,7)........
Havet......(86,8)........
SuperK...(75,6)........
monqi......(87,0)........87.3
Lag cerise Vecka 10
socialen..(81,7)........73,4
monosc...(86,7)........
SuperK...(75,6)........
Lag cerise Vecka 10
monosc...(86,7)........79.9
SuperK...(75,6)........
En vecka på gran canaria gjorde inte så mycket positivt för viktnedgången men det är bara att bita ihop och komma igen.
Lag cerise Vecka 10
monosc...(86,7)........79.9
SuperK...(75,6)........
En vecka på gran canaria gjorde inte så mycket positivt för viktnedgången men det är bara att bita ihop och komma igen.
En vecka på GC låter ljuvligt! Jag gick upp 2 kg här hemma med hjälp av semlor och mello. Men striktar man till maten brukar snabb viktuppgång kunna vändas till lika snabb viktminskning
pluss 1.1kg på en 2 dagars resa - hoppas jag kan vända snabbt upp till snabbt ner ;-)
men skärpning krävs - totalt ligger jag många kg back även jämfört med mina rätt måttliga planer... och flera kg över novembervikten som var minsta vikten förra året.
pluss 1.1kg på en 2 dagars resa - hoppas jag kan vända snabbt upp till snabbt ner ;-)
men skärpning krävs - totalt ligger jag många kg back även jämfört med mina rätt måttliga planer... och flera kg över novembervikten som var minsta vikten förra året.
Skickar pepp allt jag kan, jag tror på dig!!
En vecka på GC låter ljuvligt! Jag gick upp 2 kg här hemma med hjälp av semlor och mello. Men striktar man till maten brukar snabb viktuppgång kunna vändas till lika snabb viktminskning
Det var jätteskönt att dra iväg till värmen, cyklade och vandrade flera mil varje dag i solen.
Vet vad jag ska göra för att komma upp på den smala vägen igen men blir ändå lika förskräckt på hur mycket jag kan gå upp på bara några dagar när min sambo som åt och drack minst samma saker inte gått upp alls.
Orättvist helt klart! Jag har vid ett par tillfällen lyckats gå upp 7-8 kilo på en tvåveckors resa. När jag gick på Viktväktarna hävdade de att det är såna som vi som är överlevare, för att vi kan bunkra snabbt i kroppen :)