Veteran
8085 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Mezcal - det var väl vecka 20 vi vann. Vecka 21 är inte resultaten presenterade för än och där ligger vi nog inte så bra till tyvärr.
Stämmer så bra babs.
Har äntligen tagit en rejäl promenad efter förra veckans influensa. Tyvärr vaknade jag med ont i halsen idag men gick ändå! På torsdag ska jag ju på vårruset och då tänkte jag ju vara helt pigg så jag kan gå runt det! Jag hoppas på ett minus till nästa vecka! Kämpa på tjejer!
Vi hamnade under gula linjen vecka 21!
Hur kan det bli så att vi vinner vecka 20 och hamnar under gula linjen vecka 21?? Kom igen alla dimmiga körsbär!!! Nu är det dags för oss att kämpa på!!! Kämpa på alla, nästa vecka är vi bäst ... eller hur?!
Jag blev jätte glad att se oss i toppen...men faktiskt chockad att vi hamnade under gula... Men bara kämpa vidare.. :-)
Lag Dimmigt Körsbär v 22 Fetis50 ..... hagalund ....89,9 (-0.8) babs2 .... evve_ .... Jonnax ..... Lena444 .... Chrystal ... AnnC .... Mano70 .... Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror ... Ja nu kämpar vi på. Inga mer under Gula linjen.-)
Vi hade ju så enormt bra resultat alla vecka 20 och det straffade sig v 21 och för min del var jag ju ute och åkte buss och åt för mycket. Om en liten stund kommer kompisarna E och U och hämtar mig. Vi ska cykla till Merlo slott, som inte är ett slott egentligen utan en sommarvilla, men ser ut som ett slott och har en jättefin park där vi ska äta matsäck (knytis). Cykelturen för min del lär bli c:a 1,5 mil t o r. Vädret är strålande.
Låter härligt babs! Här kan inte vädret bestämma sig om det ska vara sol eller regn, hoppas på att solen ska bryta sig igenom. Kämpa på alla körsbär!
Lag Dimmigt Körsbär v 22 Fetis50 ..... hagalund ....89,9 (-0.8) babs2 .... evve_ .... Jonnax ..... Lena444 .... Chrystal ... AnnC .... Mano70 .... Cabass .... 83,5(-0,4) Thyndra .... Mezcal88 .. monosc .... 3siffror ...