Veteran
8081 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Bra gjort! Själv har jag vägt mig idag och det var då INTE kul usch! Nu är det bara att kämpa vidare dock var gårdagen bättre än på länge och nu är det vardag så nu är det ännu hårdare körning!
Ja Evve! Nya tag är det som gäller! Det är ju inte förrän om 2 dagar det ska rapporteras, men själv ville jag dokumentera dagens resultat eftersom det var bra.
Dagens vikt är ännu bättre, men den sparar jag till nästa vecka, hoppas jag.
Hej sommartjejerna! Kul att se att ni hänger här trots att det är mitt i semestertider. Jag har fördelen i det tråkiga att jag inte har semester, men det betyder också att jag har vardag hela tiden och då är det enklare med maten. Det var en kaotisk vecka när vi hade gäster, men efter det har jag startad med ny taktik - jag åter viktväktarnas burksoppor till lunch på vardagarna. Strax under 150 kcl och då åter kan ganska normalt, försöker köra mindre kolisar på kvällarna. Jag hoppas att det har gett resultat imorgon!
Såg att vi en av de 2 senaste veckorna hamnat under strecket, men den andra låg vi över.
Lag Dimmigt Körsbär v 30 Fetis50 ..... pausar över sommaren. Åter v. 33 efter semestern hagalund .... babs2 ...92,7 evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... åter vecka 30 el 31 AnnC .... har inte varit på MD sen 21/6 Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... åter v 33 Thyndra .... verkar totalt ha övergivit oss Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ...går på kryckor och åskan har tagit "Internetet" Danni24...........
Danni24 vill komma tillbaka, så jag tog mig friheten att utöka tabellen-
Jag kan inte lägga un mig i tabellen. 98, 1
Lag Dimmigt Körsbär v 30 Fetis50 ..... pausar över sommaren. Åter v. 33 efter semestern hagalund .... babs2 ...92,7 evve_ ....98,1 Jonnax ....100,8 Lena444 .... åter vecka 30 el 31 AnnC .... har inte varit på MD sen 21/6 Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... åter v 33 Thyndra .... verkar totalt ha övergivit oss Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc .... 3siffror ...går på kryckor och åskan har tagit "Internetet" Danni24...........
-1,4 sedan förra onsdagsvägning, och -0,3 sedan mellanvägningen i fredags. Så det går åt rätt håll i all fall, min lilla sopplunch-diet verkar fungera, kanske inte riktigt så effektiv som jag önskade mig men minus är minus. Nu ser jag framemot till 12/8 då gymmet kommer in på höstschema igen och det finns lite pass som intresserar mig. Jag brukar ju gå på danspass som heter SH`BAM, men till hösten kommer det bara finnas två såna pass nära mig. Lite tråkigt, då i våras fanns det dubbelt så mycket. Hur som, nu tror jag att jag ska våga mig på vattengympa och att simma, känns lite läskigt dock.