Veteran
8081 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Kia66, jag ska börja äta enligt 5:2 vecka 33 då min semester är slut. Har vänner som kör enligt denna metod och de mår fantastiskt. Och som bonus har de även tappat en hel del i vikt. Jag testade det någon vecka innan min semester för att se om det var svårt att äta så lite kalorier under en dag men det var det faktiskt inte. Men för att jag ska lyckas med det måste jag ha fasta rutiner (som när man jobbar), annars går det inte ... jag blir bara på ett uselt humör. Min tanke är att jag ska kunna leva med 5:2 och ser det inte bara tillfälligt, men jag måste komma in i det på ett naturligt och bra sätt, i annat fall blir det bara pannkaka av alltihop. Jag misstänker att du har planer på att äta enligt 5:2, eller? Är det fler av er dimmiga körsbär som gör det (och vad tycker ni)?
Hej Thyndra, välkommen tillbaka!
Jo, jag har tänkt att det gärna kan få bli min livsstil. Jag tror att 5:2 kan passa mig mycket bra. Är det någon som håller på får ni gärna berätta vad ni tycker
Kan ni förklara för mig var 5:2 är? Jag vägde mig imorse och nu MÅSTE det bättras på ordentligt här. Idag tokregnar det men jag ska ta en promenad dock blir det ikväll då det enligt vädret ska sluta regna ;-)
Evve_ 5:2 är när man fastar två dagar i veckan och äter som vanligt dom andra dagarna. http://5-2dieten.com/ Skickar en länk till dig här. Jag börjar min första fastedag med dieten nu idag. Tror att det kommer att passa mig bra och hoppas på att få till en bra och passande livsstil :)
Klart det finns plats Thyndra. Lägg in din vikt senast i morgon. Jag kommer inte in på min dator utan kör från lånad läsplatta. Vikten är 91, 8 måste be om hjälp att lägga in den i tabell och jag kan inte rapportera till BL
Min vikt är 98,5 kg Vägde 104 för drygt 3 veckor sen, då blev det en bra start när jag blev sjuk :)
Lag Dimmigt Körsbär v 30 Fetis50 ..... pausar över sommaren. Åter v. 33 efter semestern hagalund .... babs2 ...91,8 evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... åter vecka 30 el 31 AnnC .... åter v 33 Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... åter v 33 Thyndra .... 98,5 Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc ....har inte varit på md sen 10/7 3siffror ...går på kryckor och åskan har tagit "Internetet" Danni24.... Kia66.........
Nu ar jag en ånedator med Vista,som jag aldrig sett frörut. Jag har back up på alla mina filer bla tabellen över dimmiga körsbär, men jag väjer att inte jobba med den så länge jag har denna dator. Kan inte ladda Exel på den här. Sen hr ja inte kyckats f in min tådlösa mus, ska testa med den gamlamed sladd, men det betyder att jag är utdåligpå att koiera, Tack Jonax för att du skrev in mig denna vecka.
Lag Dimmigt Körsbär v 30 Fetis50 ..... pausar över sommaren. Åter v. 33 efter semestern hagalund ....88,5 babs2 ...91,8 evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... åter vecka 30 el 31 AnnC .... åter v 33 Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... åter v 33 Thyndra .... 98,5 Mezcal88 .. pausar över sommaren.Åter v. 32 efter semestern monosc ....har inte varit på md sen 10/7 3siffror ...går på kryckor och åskan har tagit "Internetet" Danni24.... Kia66......... Hej ! Inte blev det något minus denna vecka heller utan plus 0,5 men jag ger inte upp. Nästa vecka satsar vi hårt på minus.