Veteran
8081 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Lag Dimmigt Körsbär v 32 Fetis50 ..... 73,3 hagalund ....88,1 babs2 ... evve_ .... 99,5 Jonnax ....101,2 Lena444 .... åter vecka 30 el 31 AnnC .... 94,2 (är borta nästa vecka) Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... åter v 33 Thyndra .... 96,9 Mezcal88 .. 89,2 monosc ....har inte varit på md sen 10/7 3siffror .....106 Danni24....104,9 Kia66....... 85,5
Då är jag tillbaks igen=). Dock ett plus,men dock "bara" dryga kilot efter 5 veckors semester och onyttigheter,så känner mig rätt nöjd över det ändå. Nu ska läggas i högväxel på löpträning. Bara 1 månad kvar idag tills tjejmilen går av stapeln.Men känner mig inte orolig över att inte klara distansen , 1 mil. Utan mer på vilken tid jag kan lyckas med. Pepp till er alla nu =)
Jag lämnar in nu om ingen annan gjort det
jag lämnade in igår, glömde meddela. Sorry
Vart är babs?? Har jag missat att hon skulle bort eller så??
Jag tror att Babs kan ha lite dataproblem, hon har tidigare skrivit om att hon har en lånedator.
Aha, Inte utan att jag saknar henne. Ett jag försvinner i ett år betyder ju inte att Hon får göra det...... :)
Gulliga Thyndra och Jonnax! Vad gör man inte för att kolla om någon saknar en?? Snacka om att ha problem! Först det här med lånedator, som jag fick byta i tisdags och fick då Windows 7 mot W8 på vår egen och W Vista på första lånedatorn. Backade upp på externdisk från första lånedatorn och la in på den nya och vips var tisdagen väck. Sen hade jag fullt upp i onsdags och missade vägning och när jag på onsdag kväll skulle ber`ätta om det ja då hade jag ingen anslutning till nätet.................Då ville jag bara lägga mig ner och GRINA och sanningen att säga så gjorde jag det också. Hade gjort en nerladdning av ett program och det var direkt efter det som kontakten bröts. Nåväl - gick och lade mig efter att ha satt mobiltelefonen på laddning. Torsdag morgon hade mobilen inte laddat och jag insåg att det var nog jag som skadat kontaktstiftet. Vågade inte slå igång datorn utan slötittade på morgon-TV en stund. När sambon testade att googla på sin surfplatta hände inget, TV- hade dött, vanliga telefonen var död (IP-telefoni) och så småningom fick vi ju veta att i stort sett hela Sundsvall var utslaget Jag flyttade över mitt SIM-kort till sambons mobil och med hjälp av en bussig grabb fick jag över mina kontakter till SIM-kortet, jag hade tydligen bara lagrat dem i telefonen. Nåväl! Inte slut där heller. Inte mycket pengar kvar på refillkortet och normalt laddar jag via nätet!!!! Köpte 100:- refill på ICA och skulle fylla på .- INGEN KONTAKT!!!!!!!!!! Någonstans där köpte jag en ny mobil. Lyckades SMS:a brorsan som ringde mamma och berättade eländet, men sen blev det en DVD-film. Tur att man har sin gamla apparat kvar. I morse när de flesta fått tillbaka allt hade vi fortfarande varken TV eller telefon - kollade inte ens bredband. Höll på att flyga i luften när telefonen ringde 1 min i 10. Och nu verkar allt fungera. Tror ni att jag tröstätit??? Sen onsdag kväll har jag ju varit rädd att jag förorsakat att jag inte kom ut på nätet! Det sista symptomet på att vår egen dator inte mådde bra var just att jag inte kom ut på nätet, ................................... Till veckan återkommer jag med vikt.
Ibland så är det inte utan att det rör på sig Babs2 :)
Thyndra vore bättre om jag rörde på mig! Hur är det med dig? Vet att jag läste någonstans om operation ?