Veteran
8081 inlägg
Här är en grupp Dimmga Körsbär som kämpar med sina vikter och surrar lite om ditt och datt. https://sites.google.com/site/biggestlosermidsommar2013 till BL sommar http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=9294&Sida=39 till resultatrapportsidan
Imorgon börjar vi jobba igen efter semestern så nu är det tillbaka till verkligheten igen. Min motion denna vecka har varit sådär! I fredags skulle jag gå och tänkte samtidigt plocka kantareller. Jag har ALDRIG sett så mycket kantareller vilket resulterade i att det blev en rätt dålig motionstur men vågen har bättrat sig ändå :-)
Nu är semestern slut, imorgon är det dags för klockan att ringa kvart över fem igen! Ska dock bli skönt att få lite rutiner. Jag känner mig taggad och ska ge mig på 5:2-dieten tillsammans med min man. Jag vägde mig imorse och står exakt på samma vikt som innan min semester (73,2). Tänk om jag bara varit ute och promenerat som jag hade bestämt mig för att göra på morgnarna, då hade vågen kanske t.o.m. visat minus. Varför ska det vara så svårt att komma ut och röra på sig, vi bor ju i jättefin natur. Nä nu är det minsann dags att ta tag i hälsan! Babs, tekniken är bra när den fungerar ... ;) Kämpa på alla dimmiga körsbär!
Lag Dimmigt Körsbär v 33 Fetis50 ..... hagalund ....87,8 babs2 ... evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... AnnC .... 94,2 (är borta nästa vecka) Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. monosc ....har inte varit på md sen 10/7 3siffror ..... Danni24.... Kia66.......
Hämtade min dator igår och lyckades stuva in backupen , fick till anslutning till trådlös mus och skrivare hittade Internet. Enda smolket var 2 USB-portar som inte fungerade, men den tredje gjorde det, så jag är inte så upprörd. Stängde av och sov lugnt och nu på morgonen är det tji att få Internetkontakt. Så det blir att åka till Media Markt igen. Fick ju igen datorn på 2 veckor mot förmodade 3-4 och hårddiskbytet gick på garantin, men man blir frustrerad! Tur att sambon har sin lilla "platta". Bestämde mig idag, men det var inte skoj. Provar igen i morgon.
Lag Dimmigt Körsbär v 33 Fetis50 ..... hagalund ....87,8 babs2 ... evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... AnnC .... 94,2 (är borta nästa vecka) Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... Thyndra .... 95,6 Mezcal88 .. monosc ....har inte varit på md sen 10/7 3siffror ..... Danni24.... Kia66.......
babs Gallblåsan avlägsnades för en vecka sedan. Så det har varit lugna gatan för mig efter det. Jag är tacksam över att ha gått ner 1,3 kg i alla fall och att jag har klarat av att gömma vågen så att jag inte tar fram den mer än en gång i veckan. Det är tisdag mornar som gäller och inte något annat !!!!
jamen Thyndra du är mig i hasorna. Nu måste jag lägga in en växel - framåt, backen duger inte längre! Har nu lämnat in datorn igen och fått ut en lånedator, men jag klarar inte det här med kopiering via touch-plattan, så ni måste hjälpa mig med rapporten i morgon.
Lag Dimmigt Körsbär v 33 Fetis50 ..... hagalund ....87,8 babs2 ... evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... AnnC .... 94,2 (är borta nästa vecka) Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... Thyndra .... Mezcal88 .. 88,4 monosc ....har inte varit på md sen 10/7 3siffror ..... Danni24.... Kia66.......
Härligt=) Minus 0,8 kg första veckan efter semestern,hoppas man kan fortsätta så nu.
Lag Dimmigt Körsbär v 33 Fetis50 ..... hagalund ....87,8 babs2 ... evve_ .... Jonnax .... Lena444 .... AnnC .... 94,2 (är borta nästa vecka) Mano70 ....hoppar av, kommer kanske tillbaka i höst/vinter Cabass .... Thyndra .... 95,6 Mezcal88 .. 88,4 monosc ....har inte varit på md sen 10/7 3siffror ..... Danni24.... Kia66....... Jag försvann nyss, kom ihåg att ni kopierar det sista :)