Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
jag vill gärna fortsätta vet inte om du fortsätter Utter eller jag hamnar i ett annat lag???? Min starvikt är 86,5
Veckan vikt var 97 kg så jag vill inte sinka vårar lag. Jag hoppar av. Lycka till resten!
Men inte skall du hoppa av det är ju just när man gått upp och behöver lite stöd som det är skönt vi har varandra svackor har vi alla min semestervecka blev det upp 2 kg men bara att ta nya tag nu kör vi till 1 september och klart du är med...vi kämpar tillsammans kom igen kram till dig... Svårt att klara själv just att vi kämpar tillsammans ger mig styrka att kämpa på.
nya Laguppställningen i erat lag Lag VårGrön acki 86,5 Gela71 94,0 1973 78,5 ASE6 73,0 jennnyc 90,9 Luminowa 97,0 Anita49 85,4 Tessan79 85,7 Emira 83,3
Nice att börja om med nya start vikter. Är det Onsdagar som är invägning?
Hej hej! Roligt att vara igång, är riktigt taggad nu! Jag är helt ny på det här och även på matdagboken. Jag hittade sidan med lagindelning och ordning & regler, finns det info på nåt mer ställe? Har jag fattat rätt; håller tävlingen på till midsommar och man ska rapportera in sin vikt i den här tråden senast tisdagar? Är det något pris mer än äran och viktnedgången? Lycka till allihop, nu kör vi :-)
Vilken plats placerade sig vårt lag i biggest loser fighten? Är lite nyfiken då jag hoppade av påtrugad av att jag blev gravid. Jag vet ju att det gick väldigt bra för vårt lag ett tag
Tror vi vart på 3:e plats. Men jag hängde inte riktigt med sista veckan.
Hej alla i vårt lag skall bli roligt att komma igång igen man behöver denna stöttning så nu kör vi alla. Jag har bara en undran är det Utter som fortsätter sammanställningen här varje vecka för att lämna till havet??? Jag ser inte att Utter är med i vårt lag??? Många frågor nu när det är ny omgång. Är vi alla nya här? Hör gärna av er hur ni tänker och funderar....
Ni är 3 nya i erat lag. Resten var med i förra omgången!