Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
Tävlingen startar ju idag. Kommer ju inte ha hänt så mycket till på tisdag, eller ska man utgå från den vikten man hade när man gick med? Heja Lag Vårgrön.
Startvikterna är de som är skrivna ovanför här HEJA HEJA OSS!
Hur går det för oss? Någon som tror sig minskat något sen startvikten?
Har vi några rutinerade med i vårt lag?
Ni är nya allihopa. Har ni frågor får ni höra av er.
Inga problem, lägger till henne! :)
D4199: Jag hoppas på en, för mig, stor nedgång. Hur känns det själv? :) På tisdag utgår vi, precis som Truth säger, från startvikterna och skriver vad vi väger nu.
Blir spännande då det är min första vecka, har ingen aning vad vågen för min del kommer visa
Å va kul detta ska bli. Så vägning på tisdag alltså? Jag som hade ställt in mig på Onsdagen....
vägde 99.9 i morse innan frukost