Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
Känns bra det här hoppas vi kan peppa varandra i tid och otid ... Lycka till er alla :)
Ja absolut, håller med dig...lycka till
Lycka till alla!
Nu kör vi, hade tänkt att ge mig ut på en promenad nu innan herrarna ska åka skidor på tv:n igen (skidnörd som jag är)
Hej alla! Vad glad jag blev när jag också fick vara med. Ute i sista stund som vanligt. Jag är verkligen peppad och nu ska detta året börja med en viktmninskning. Lycka till alla.
Vad roligt att vi är så många motiverade! All pepp till oss, vi kommer att få ett grymt 2013! :D
Ja nu kör vi gänget, har nyss kommit hem från en snabb promenad på 60 minuter, känner mig super peppad, hoppas det håller i sig, vi får se till att lyfta varandra
Är oxå hemkommen från en promenad men den gick inte så fort då jag släpade med min Mor & dotter :D Men var en bra takt ändå i 5,9 kilometer med Mor , sen fortsatte jag & dottern lite till så när vi var klara så hade vi gått 8,8 kilometer på 1timme 40 minuter ... Pepp till er alla :)
Bra jobbat. Jag har också tränat idag minsann. Blir nog att unna sig något i tv-soffan ikväll. Men oroa er inte. Det ryms i det dagliga kalori-intaget. Heja oss.
Jag har "skogsarbetat" i ca 1 timma, det står inget om det i motionskalendern, men jag kör med trädgårdsarbete. Mitt jobb i skogen är att dra virke med timmersax till mindre massavedshögar. En timma är fullt tillräckligt, då är man både trött och varm.