Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
Vad super duktig du är som stod emot frestelsen BRA JOBBAT
Bra jobbat Lindisen!
En ny medlem i erat Lag. ASE6 97,8 kg
ASE6 är lag till lagets lista och naturligtvis väldigt välkommen in i gruppen! :)
Hej! Jag heter Anna och är 48år, gift, har 2 söner och bor på Orust. Tänkte mig att gå ner nästan 30kg, för jag vet inte vilken gång i ordningen. Detta SKA vara den sista har jag bestämt! Kör med måltidsersättningar (blandat med mat så småningom.) Kul att vara med i en utmaning och att vara i ett lag tillsammans med likasinnade! Det är första gången för mig. Vilken tur jag hade som kom med! Jag säger som flera före mig - NU KÖR VI! LYCKA TILL ALLA!
Välkommen ASE6..
Tack så mycket! Jag vill inte verka trög, men kommer startvikten att gälla denna första vecka eller ska man väga sig imorgon tisdag 8/1 igen?
nervös inför invägningen i morgon....
Behöver du inte va. Går det inte bra denna gång så kämpar vi till nästa vecka.
ASE6: Inget trögt i att fråga! Det är invägning imorgon, det räknas som vecka 1. :) Truth: Det kommer säkert att gå jättebra imorgon! :)