Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
okej, men jag har ju min invägningsdag på onsdagar?
På BL-hemsidan står det att Havet vill ha vikten senast onsdag. Skulle du ha något emot att väga dig på tisdagar istället? Så att det blir enhetligt och man hinner sammanställa det. :)
När slutar utmaningen?
okej..
Super! Utmaningen håller på till 1/5-2013. :)
oj vilken bra start!! eller inte :( hetsätning av tårta och psykbryt... jaja imorgon är en annan dag :) men det har varit tufft eftersom jag var på begravning igår, nya friska tag..kämpa kämpa
Nej vad tråkigt. :/ Men klandra inte dig själv för mycket, att gå på begravning är en påfrestning för vem som helst. Hoppas solen skiner på dig imorgon! :)
Hej! vad kul det här skall bli, och visst skall vi kämpa! Tack Utter för att du tar på dig sammanställningen. Räcker det då att vi bara skriver vår aktuella vikt på tråden? Lindisen! En del dagar är inte som man vill ha dem, men man får kämpa vidare i livet ändå!
Visst ska det! Är så peppad så jag vet inte var jag ska ta vägen. :D Det räcker med nuvarande vikt i tråden. :)
Smurfia 110,1 tillhör erat lag. Ni får lägga till henne.