Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
Bra idé! Lägger till det bums. :)
Anica67: jag skulle också vilja gå på måltidsersättningar egentligen men tror inte det är någon bra ide när man ammar... sen är jag hemsk i humöret också om jag ska vara hungrig hela tiden. Provade en gång för några år sen efter barn nr2 men jag blev helt darrig och yr efter några dagar så jag fick lägga ned. men är imponerad av alla er som fixar det!
ni som har plus medlemsskap , tycker ni att det ger er någonting? funderar på o skaffa men vet inte riktigt
Läs under info och vad som ingår i plus medlemskap och besluta själv. jag tycker det är värt dom futtiga 39: i mån
Jag tycker oxå att det är värt det trots att jag ej har varit aktiv nånting sen jag skaffade det :/ Men nu e jag med och skall så vara hade jag tänkt :D
Vågen stod imorse på 108,0, Nedgång med 2,3 kg. Känns bra. Grattis till alla bra resultat.
GRATTIS D4199 till bra resultat, samt alla andra så klart! HEJA OSS!
Du har säkert rätt Utter, att det är lätt att ta fel om vi kopierar, Jag bara såg att andra trådar hade gjort det under hösten. Vilket imponerande viktnedgång det verkar bli! Jag hade influensa så för min del var det säkert orsaken till - 1 kg drygt. Pepp på er alla, skall bli kul att se resultatet färdigt! Lindisen: Jag har bara varit plusmedlem några veckor, men matsedlarna är ju en sak man får del utav, Näringsintag samt diagram på vikt m.m. Det saknade jag tidigare. Finns säkert mera, men jag tycker det verkar värt pengarna.
Jag tycker det är jätte bra med Plus. Får ju tillgång till allt. tex. Kan föra in dina steg från stegräknaren. Jag är inte besviken
Jag är ledsen att jag är så sen med min vikt! Vägde mig i morse men hann inte skriva in den då och sen har dagen bara rullat på. Jag väger i alla fall 102,1 nu så en vikt nedgång på 0,4 hg. Det är inte mycket, men jag är ändå nöjd. Jättebra jobbat alla här inne. Är imponerad av allas vikt nedgångar och nu börjar vi på nästa veckas framgångar!