Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
jag har gått promenader och flåsat på löpbandet idag :)
Truth och Utter.. Jobba på bara, det kommer. Jag har ställt mig på vågen varje dag sen jag började med det här, man vill ju ha bekräftelse varje dag på att man varit duktig. Fast det är kanske är bättre att bara göra det en gång i veckan? Hur ni andra?
Risken med att väga sig var dag är att man blir frustrerad över den lilla utvecklingen och tröttnar. Vissa dagar kan man till och tillfälligt gått upp några hekto bara för att man ex samlat på sig lite vätska eller dylikt.. Jag väger mig en gång i veckan även om jag är väldigt nyfiken:) Sen kan det ju va så att de som gått ner mycket nu når en platå och står till i vikt och då gäller det att kämpa på ändå.. Själv har jag kört ett CGX pass på friskis och svettis och hållt mina kalorier för dagen så jag är jättenöjd:) Känner mig jättepeppad och det hjälper att va med i denna gruppen o ha det extra stödet.
Det blev en rask promenad på 50 minuter i snöovädret och 30 minuter på orbitreken idag. Håller kalorierna på rätt nivå. Jobba på alla! Nyfiken på veckans resultat i BL!
Jag tror det går går bra trots allt . Men jag tror ju inte på samma resultat från denna veckas resultat som va bra ... Vem vet man kanske har gått upp igen :( Men shit va besviken på mig själv jag skulle bli .. Pepp pepp till alla nu kämpar vi vidare
Attans gick lite över gränsen på kalorier idag :s men hamnar runt 1500 kalorier så det är väl ok :) man får unna sig ibland, det är ju trots allt fredag. Kört wii dansspel idag, svettigt och kul :)
Har ni sett veckans sammanställning. JÄTTE grattis till Luminowa. Så bra gjort av dig. Och ett stort grattis till hela laget. Vad bra vi är. Fast i och för sig kan väl jag inte ta åt mig äran men jag blir desto mer peppad när jag såg hur bra det gått. Önskar er alla en bra lördagkväll...för min del väntas tio timmars jobb.
Woho! Vi tog vinsten för första veckan! Härligt jobbat laget! :D Ett extra grattis till Luminowa som gick ner mest av alla! :D
Grattis Luminowa.. Kul att det gick så bra för oss allihopa. Du är ju en del av laget Smurfan.
5 st som numer är under 100. Bara 13 kvar. Nu kör vi.