Hej alla lagmedlemmar i VårGrön! Tänkte att alla meddelar sin nuvarande vikt senast tisdagen varje vecka så sammanställer jag våra resultat när alla skickat in sina vikter. Våra startvikter: jennnyc 103,0 Luminowa 104,0 Lindlars 102,5 Pryssan 98,7 utter 98,0 1973 105,0 ASE6 97,8 Gela71 123 acki 85,5 Sist men inte minst: lycka till allihopa! Nu stöttar vi varandra och vinner Biggest Loser 2013! Ej längre aktiva (uteblivit med vikt de senaste invägningarna): Donnan74 Ingchr lollo788 Anica67 Liljan86 Annaam norrby12 D4199 lindisen Har valt att ej fortsätta tävlingen: Truth Smurfia
Mycket engagerad
387 inlägg
Bra jobbat alla! Anica67-vad kör du för mirakelkur som gått ned så mycket??!! Min vikt idag: 102,0 kg
Pryssan 97,6
Jag har tagit måltidsersättning 1 vecka men observara då att det har INTE bara varit det utan nån halvvariant :) Plus att jag tyvärr samlar på mig mycket vätska så nu kommer jag nog stå still ett tag när jag börjar äta mat igen ... Smällar man får ta ...
Men OJ!!!!! Hur i hela världen kan ni gå ner så mycket på en vecka. Hur bär ni er åt??? I alla fall jättebra jobbat av er alla. Så fortsätter vi. Min vikt denna veckan 109,9. Bara 0,2 kg ner men jag kom ju med i tråden i lördags så det har ju inte gått så många dagar sen dess. Hoppas på bättre resultat nästa vecka.
Bara ren tur från en annans sida , men jag tycker ju som så att SKYNDA LÅNGSAMT e bättre då e det nog lättare att behålla sin vikt ... Bra kämpat alla <3
lollo788 ........ jennnyc 102,0 Anica67 94,9 Liljan86 ......... D4199 ......... Annaam .......... Luminowa ........... Ingchr .............. Lindlars ............. Truth ............. norrby12 ............. lindisen ............. Pryssan 97,6 utter ............. 1973 ............... Smurfia ............... ASE6 .................... Försökte kopiera listan och det gick bra!
Vad är tanken med den kopierade listan, jag bara undrade då vi är fler än 3 idag som redan lämnat in vikt om du bläddrar någon sida bak i tråden
Ska vi alla kopiera och fylla i vår vikt eller?
Ni behöver inte (och för att minska risken för förvirring, kanske inte ska) kopiera listan och fylla i. När alla har lämnat in sin vikt fyller jag i listan med rätt vikter och lägger ut den.
Bra sagt Utter kanske bra att skriva med feta bokstäver där ovanför i texten där du hälsar oss alla välkommna så ser alla det sedan ...