icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag Violett BL 2013

På gång
38 inlägg
5 januari 2013 15:05

Vårt lag består av: Startvikt ..................V7 Viola90, 79,5 padideh, 73,8 Meowth, 75,9 Bamlina, 77,3 JWE75, 79,0 Nillanil, 79,3 Aej67, 82,7 Mickes, 84,5 nonfool , 76,0 Leotin, 78,2 jojjan3, 76,2 Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in Singer66 ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. Listan kommer föras över till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag runt klockan 21:00 så se gärna till att du har fört in din vikt innan dess. Kämpa på, stötta varandra och ha kul! » https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home till biggest loser hemsidan »http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8608&Sida=22 till biggest loser tråden

• Engagerad
    68 inlägg
    23 januari 2013 10:21

Äntligen lite neråt, 78.9.

• På gång
    13 inlägg
    23 januari 2013 10:59

Hej, Dagens vikt var i morse 72,5 kg. Lycka till alla

• På gång
    16 inlägg
    23 januari 2013 11:59

Hej! Ja min våg har nog å frysit;) 82.6 kg -0.1 Men jag har åkt några mil skidor förra veckan, helgen gick riktigt bra som jag fasade över. Men tyvärr vaknade jag med dunder förkylning igår morse, så träning funkar inte nu gäller det att sköta maten.

• På gång
    13 inlägg
    23 januari 2013 16:36

Min vikt idag är 76,5kg Lycka till alla!

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    23 januari 2013 19:10

Grattis singer66! :-) Bra jobbat alla!

• På gång
    36 inlägg
    23 januari 2013 19:48

Tack, Meowth. Ja, det trodde jag inte :) Bra kämpat av alla! Nu kör vi för fullt en vecka till, pepp pepp <3

• Mycket engagerad
    207 inlägg
    23 januari 2013 22:14

Bra jobbat ALLA! Nu kör vi så det ryker inför nästa vecka.... :-) Min motion idag var lite udda, skottade snö på barnens skolas bandyrink och slängde in några kubik ved i källaren.... ;-)) Men men, all motion är bra motion!

• På gång
    30 inlägg
    24 januari 2013 06:41

bra kämpat laget! snöskottning och vedkastning låter som otroligt bra motion! vi bor i lgh och uppriktigt sagt saknar jag det där naturliga fysiska arbetet som följer med ett hus (även om det även kan bli för mycket av det...) på sommaren när vi är på landet älskar jag att gräva och hugga ved.

• Mycket engagerad
    207 inlägg
    25 januari 2013 13:20

Visst är det så leontin, att fysiskt kroppsarbete är en ofta bortglömd träningsform, våra kroppar är ju gjorde för det så det måste ju vara bra... Har även hört talas om att det finns "Green gyms" i England, där man betalar för att gå och arbeta fysiskt i en park/trädgård. Låter lite galet, men visst, bor man i en stad i en lägenhet kan man ju faktiskt längta efter att göra lite sånt arbete ibland. Nu är det äntligen Fredag alla Violetter!!! Härligt! Ha en riktigt bra helg och kämpa på mot alla frestelser som helgen för med sig! Vi fixar detta!!! :-) För min del är största problemet att vi är bortbjudna imorgon och det brukar alltid vara svårt att tänka på vikten i det fallet...

• På gång
    25 inlägg
    25 januari 2013 17:23

Denna helgen blir en utmaning för mig. Jag brukar klara helgerna någorlunda. Men imorgon ska jag träffa ett gäng tjejer och käka på en amerikansk 50-tals diner. Tror att det blir en hamburgare med jordnötssmör på! Så undviker jag iaf, hoppas jag, de goda friterade snacksen. På söndag ska jag vara chaufför och får tillbringa några timmar på köpcentret. Hoppas jag kan hitta någon ok lunch. Lycka till ni andra Violetter! :-)