icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag Violett BL 2013

På gång
38 inlägg
5 januari 2013 15:05

Vårt lag består av: Startvikt ..................V7 Viola90, 79,5 padideh, 73,8 Meowth, 75,9 Bamlina, 77,3 JWE75, 79,0 Nillanil, 79,3 Aej67, 82,7 Mickes, 84,5 nonfool , 76,0 Leotin, 78,2 jojjan3, 76,2 Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in Singer66 ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. Listan kommer föras över till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag runt klockan 21:00 så se gärna till att du har fört in din vikt innan dess. Kämpa på, stötta varandra och ha kul! » https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home till biggest loser hemsidan »http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8608&Sida=22 till biggest loser tråden

• På gång
    38 inlägg
    6 januari 2013 12:04

Hej hej jag är också ny på just det här med forum och på BL däremot varit länge på själva sajten. Jag kan försöka mig på att få ihop en lista på alla namn och startvikter (tror det måste vara jag som gör det då jag startade tråden men osäker) sen tror jag det ger sig med att vi kommer igång. Lycka till allihop!! Psssst... Jag kör med Modifast (pulverdiet) inne på dag 5 och väldigt hungrig....

• På gång
    18 inlägg
    6 januari 2013 13:19

Bra fixat, nonfool! Jag kör på lchf, det är bra för mina leder och jag kan äta mig mätt.

• På gång
    18 inlägg
    6 januari 2013 13:21

Visst funkar det att registera vikten på onsdag morgon?

• På gång
    38 inlägg
    6 januari 2013 13:29

Hej Mickes ja det tror jag för det tänker jag göra med väger mig alltid på onsdag morgon! :-) Testade LCHF och gick upp har ämnesomsättningsfel (hormoner od) så tyvärr fungerade det inte på mig... :-( Kör därför en chockkur på pulver och hoppas bli av med de tio extra kilona snabbt igen så jag kan ta tag i resterande kilon lite lugnare med vanlig mat i mindre portioner och massor av motion. Vilka är era motionsplaner? Jag kör spinning och cykling (racer då vädret blir bättre). Ska cykla Vättern Runt i juni för andra gången.

• På gång
    25 inlägg
    6 januari 2013 13:39

Hej! Jag kör bara på kcal. Har kört gi tidigare, som funkade väldigt bra, men får inte rätt på balansen i samband med träning. Men det kanske kommer. Jag tränar löpning inför Göteborgsvarvet (21,2km)och Tjurruset (10km). Har även planerat att springa Malmömilen och Midnattsloppet. Jag började skärpa mig med kosten i onsdags och tycker mest att jag är hungrig hela tiden. Tror det blir bättre när vardagen kommer igång igen nästa vecka. Blir även lättare att planera in löppassen då, tidsmässigt, eftersom jag ska plugga på distans i vår.

• Engagerad
    68 inlägg
    6 januari 2013 17:11

Hallå lag Violet. Har varit i sälen så har inte hunnit att vara inne här men nu så ska det nog gå. Heja oss. :D

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    6 januari 2013 20:10

Heja lag Violett och en riktigt god vecka önskar jag till oss alla! :-)

• På gång
    16 inlägg
    6 januari 2013 20:53

Hej! Vad roligt och välbehöft, jag har spårat ur nu med kosten under julledigheterna. Men jag satsar på LCHF och skidor, jag ska ju åka tjejvasan och den är ju snart. Nu kör vi. Heja

• På gång
    36 inlägg
    6 januari 2013 23:53

Hej! Just hemkommen från Stockholm. Har inte varit med i BL tidigare men jag tror och hoppas att jag fattat upplägget :) Jag äter enligt LCHF. Har problem med lederna så har svårt att motionera regelbundet. Men jag ska göra mitt bästa för att dra mitt stå till stacken. NU ska extrakilona bort!

• Veteran
    6814 inlägg
    7 januari 2013 09:09

Denna veckan är lite speciell innan alla hittat till sitt lag. Så det är helt ok (denna Vecka) att lämna in sammanställningen senare. Senast fredag. Jag gör sammanställning under helgen denna vecka. Lycka Till alla!