icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Lag Violett BL 2013

På gång
38 inlägg
5 januari 2013 15:05

Vårt lag består av: Startvikt ..................V7 Viola90, 79,5 padideh, 73,8 Meowth, 75,9 Bamlina, 77,3 JWE75, 79,0 Nillanil, 79,3 Aej67, 82,7 Mickes, 84,5 nonfool , 76,0 Leotin, 78,2 jojjan3, 76,2 Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in Singer66 ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. Listan kommer föras över till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag runt klockan 21:00 så se gärna till att du har fört in din vikt innan dess. Kämpa på, stötta varandra och ha kul! » https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home till biggest loser hemsidan »http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8608&Sida=22 till biggest loser tråden

• På gång
    18 inlägg
    13 januari 2013 11:42

Tack JWE75! Helgen har hittills gått bra och om några timmar ska jag iväg till Friskis. Det blir nog styrketräning eller yoga, tror jag! :)

• På gång
    38 inlägg
    13 januari 2013 13:28

Helgen har gått bra här med! :-) Lite vin slank ner men haft koll på kalorierna :-) Däremot gick torsdagen inte så bra för mig hade stor revision på jobbet med gäster från utlandet som jag satt med hela dagen. Vi fick västkusttallrik till lunch helt okej men jag åt brödet.... Sen var det middag på kvällen på Thörnströms i Göteborg med en stjärna så jag körde all in... Dvs jag åt allt och njöt så jag höll på att gå under! Vinpaket mm! Det var det värt !!! Får kämpa lite extra den här veckan istället. Nu blir det ett tufft cykelpass på gymmet! :-)

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    13 januari 2013 18:30

Hej Violetter! I morgon är ny vecka och jag önskar oss alla en lyckosam sådan, i vår strävan att bli av med överflödskilon.

• På gång
    48 inlägg
    14 januari 2013 08:12

Hej! Jag ska åka iväg på kurs denna vecka, så jag lämnar in min vikt redan nu: 81,0 (-0,3). Lycka till allihopa, lev väl och ge inte upp!

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    15 januari 2013 06:05

God morgon, laget! Ny vikt är 77,7 kg. Ha det bra!

• Mycket engagerad
    106 inlägg
    15 januari 2013 06:05

God morgon, laget! Ny vikt är 77,7 kg. Ha det bra!

• På gång
    38 inlägg
    15 januari 2013 06:46

Hej alla Violetter! Glöm inte att lämna i vikt senast kl 12 onsdag! Lycka till! :-)

• Mycket engagerad
    207 inlägg
    15 januari 2013 08:05

Gomorron alla! Hoppas ni mår bra?! :-) Min vikt denna veckan är 81, dvs minus 0,6

• På gång
    25 inlägg
    15 januari 2013 11:34

Blev lite nyfiken och kollade in de andra lagens trådar (läste inga inlägg!) . Vilken aktivitet de har! Ett lag hade 56 sidor med inlägg! Flera av de andra låg runt 20. Hur går det för er därute? Har ni snö? Vi gick från barmark till flera dm snö inatt! Snö är mysigt, men ställer till lite ibland. Men, på den positiva sidan - extraträning i form av skottning. Vad tränar ni? Jag tränar mer än gärna militärträning. Men har ett uppehåll från det just nu. Så istället springer jag och försöker köra militärträning själv, från en app. Inte lika kul som att göra det i grupp, men ändå :-) Dessutom vill min minsta tjej börja med yoga, så vi kör ett nybörjarprogram på morgonen innan skolan. Hitintills har det mest varit uppvärmning och solhälsning. Men imorse skulle vi köra ett helt program på 45 min! Det var vi inte beredda på och hade inte så lång tid på oss. Så det blev ett alternativt pass på 20 min istället :-) Nu ska jag gå och laga lunch. Eller laga och laga.. Jag värmer rotmos och påläggskorv i mikron... :-D Ha det bra och kämpa på!

• På gång
    18 inlägg
    15 januari 2013 12:14

Jag tränar inte alls!! Jag blir galen på mig själv. Just nu skyller jag på att man inte "måste" träna när man kör LCHF och det är snö och halt och jag har inte råd med gym just den här månaden efter jul och födelsedagskostnader. Men jag vet ju att det är bara ursäkter! det enda jag gör är att alltid ta trappor osv (vardagsmotion) och 120 sit ups varje kväll. Och så tåhävningar när jag borstar tänderna. :) Kul med militärträning! Jag gillar att ta i så där vansinnigt mycket och bli helt svettig och slut! Jag ska göra mig en motivationstavla, tänkte jag! Sätta ihop ett kollage med bilder på det jag vill ha/uppnå. Någon som provat? Funkar det? Fridens!