Vårt lag består av: Startvikt ..................V7 Viola90, 79,5 padideh, 73,8 Meowth, 75,9 Bamlina, 77,3 JWE75, 79,0 Nillanil, 79,3 Aej67, 82,7 Mickes, 84,5 nonfool , 76,0 Leotin, 78,2 jojjan3, 76,2 Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in Singer66 ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. Listan kommer föras över till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag runt klockan 21:00 så se gärna till att du har fört in din vikt innan dess. Kämpa på, stötta varandra och ha kul! » https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home till biggest loser hemsidan »http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8608&Sida=22 till biggest loser tråden
På gång
38 inlägg
Jag tränar lite allt möjligt känner jag. det som jag har lust med helt enkelt. Idag körde jag 15 min på löpbandet, sen 15 min styrka i easyline maskiner och därefter 40 min simning. Brukar även köra en hel del pass, tycker man blir lite mer inspirerad att ta i som fan så att säga då. :) Kör allt från zumba till trx. Gör även som mickes ser till att tänka på vardagsmotionen. Går t.ex alltid till jobbet, ca 20 min promenad.
Hej hej alla! Jag kör mest spinning, RPM och cykelpass tillsammans med min 15-åring jättekul! Till våren cyklar jag racer och ska klara av Vättern runt på under 12 timmar i år. När vädret tillåter cyklar vi ca 15 mils rundor på helgen och två kortare ca 5 mil tisdagar och torsdagar mer baserat på intervaller och flås. Ska börja lägga in lite cirkelpass och bodypump (styrketräning i grupp). Härligt jobbat alla som lagt in vikten redan det går neråt på vågen för oss alla!!! ;-)
Dagens vikt: 79,7 :-)
Dagens vikt: 82,4kg Varför går det så trögt?!? Jaja, det är neråt iaf. Vore värre om det gick uppåt fast man anstränger sig som tusan :) Trevligt onsdag på er där ute!
Dagens vikt 78,0. Meowth, nu sprang du ifrån mig ;) Men jag är glad för minuset :D, har inte rört på mig på hela vintern pga min värk i lederna. Men nu är jag liiite bättre så jag ska försöka komma ut på lite promenader igen. Idag är temperaturen ute något normal också, bara -10. Lycka till alla, med veckans vägning. Ha de fint :)
Min vikt idag 76,9. Solen skiner och det är alldeles vindstilla. En dag gjord för en långpromenad. Får ta vara på de fina dagarna, för dom är sällsynta här nere i södra Sverige. För de mesta blåser det och är allmänt ruggigt. Ha det bra alla och lycka till med vikten!
Dagens vikt 79,3 kg. Blir så trött på mig själv, att det aldrig ska gå som jag vill. Bra jobbat resten av lag violett. :D
Hej igen, Ny vikt för dagen är 73,2 kg. Inte lika mycket som förra veckan, men jag har haft en förjävlig vecka. 7 nya dagar att koncentrera mig på istället. Lycka till allihop Padideh
viola90, bara ta nya tag... låt inte detta bli en ursäkt för att fortsätta "slarva", tänk inte: "Har jag ändå gått upp denna veckan så kan jag lika väl strunta i det". Tänk istället; ok, gjort är gjort, vad kan jag lära mig av den veckan, vad gjorde jag bra? vad var mindre bra? Fokusera på det positiva och se det långsiktigt, i det långa loppet är en vecka ingenting... Kom igen! Du fixar det!!! :-)
Hej! Jag kom inte in på denna sida i morse därför kommer min vikt först nu, 72.7 kg. Jag kom igång med träning och kost jätte bra förra veckan, motionerar jag så äter jag vettigt, men detta men....i lördags var jag på 30 års kalas = smörgåstårta, tårta och vin..... det går ju an om det är en kväll men tyvärr så triggar det igång mitt söt behov så jag har haft kämpiga dar sen dess men nu är jag på banan igen. Så jag har bestämt mig i helg ska vi träffas med jobbet men jag tar nog bilen.... Jag håller med dig JWE75, ge inte upp vi kämpar på tillsammans.