Vårt lag består av: Startvikt ..................V7 Viola90, 79,5 padideh, 73,8 Meowth, 75,9 Bamlina, 77,3 JWE75, 79,0 Nillanil, 79,3 Aej67, 82,7 Mickes, 84,5 nonfool , 76,0 Leotin, 78,2 jojjan3, 76,2 Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in Singer66 ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. Listan kommer föras över till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag runt klockan 21:00 så se gärna till att du har fört in din vikt innan dess. Kämpa på, stötta varandra och ha kul! » https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home till biggest loser hemsidan »http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8608&Sida=22 till biggest loser tråden
På gång
38 inlägg
OJ Meowth! Hur gjorde du? Grattis! :-) Min vikt denna veckan får skrivas till 79,6 minus 3hg. Ok, men hade hoppats på mer. Bara kämpa vidare! :-)
Hej! Ursäkta att jag missade förra veckan, har haft en svacka. Blir galen på att det inte händer nåt!! Förra veckan 82,5, denna vecka 82,7 Hoppas det går bättre för er andra!
Nej, nej, helt fel! Måste vägt mig i sömnen :-§ Väger mig igen i morgon bitti. Kan det ha varit 77,5? Återkommer, Flåt!
God morgon! Dagen vikt är 76,8! :-) Det går neråt men knappast något ras alltså JWE75.
Godmorgon! Vilken kamp vi har, här går det inge vidare efter min förkylning... Över två veckor utan motion= inge inspiration med mat. Vågen visar 83 kg
Dagens vikt 78,3. Står ganska still just nu, med med tanke på att jag var iväg på kurs i helgen med två dagars stillasittande varvat med massor av mat, kakor och godis, så är jag ändå nöjd.
God morgon på er! Min vikt idag är 79,6. Inte mycket till viktminskning, men det går åt rätt håll i alla fall. Håll ut allihopa!
Hej, Min våg är tyvärr sönder så tyvärr ingen viktdatering denna vecka, men till nästa vecka så. Ledsen för detta
+-0,0!!!! 77,2 med andra ord :( Ska man skylla på röda veckan kanske... Jaja! Då tar jag en tårtbit idag på min födelsedag medans jag håller på då...
Grattis singer66! :-) Vi är båda vattumän dessutom! Såklart att när röda veckan är så går man ju upp i vikt och därmed har du säker gått ner egentligen. Hoppas tårtan smakade underbart!