Vårt lag består av: Startvikt ..................V7 Viola90, 79,5 padideh, 73,8 Meowth, 75,9 Bamlina, 77,3 JWE75, 79,0 Nillanil, 79,3 Aej67, 82,7 Mickes, 84,5 nonfool , 76,0 Leotin, 78,2 jojjan3, 76,2 Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in Singer66 ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. Listan kommer föras över till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag runt klockan 21:00 så se gärna till att du har fört in din vikt innan dess. Kämpa på, stötta varandra och ha kul! » https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home till biggest loser hemsidan »http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8608&Sida=22 till biggest loser tråden
På gång
38 inlägg
Min vikt 75,8...
Tjabat Laget! Ny vecka och vi hoppas på och kämpar för mer minus på vågen!
Ingen fara nonfool! Vi är väl här för att hjälpa och stötta varandra, eller hur? ;-) Däremot hade jag ju inte rättigheter att ändra i "presentationen" av tråden, och jag visste ju inte din vikt, så den har jag inte heller lämnat in i BL-tråden... Hörni, vi kämpar på nästa vecka va? Jag har haft en ruskigt slarvig helg, så det får bli botgöring i veckan nu.... ;-))
Jag har gått upp :( 77.8 kg. Jag förstår verkligen inte varför, men jag hoppas och håller tummarna, att det beror på att det är för att min mens kom häromdagen. Kör hårt och håller i denna vecka!
Ledsen att jag inte skrev förra veckan, hann inte med. Denna veckans vikt 81,5 kg
Kära lagmedlemmar! Just nu spelar mitt liv i en annan liga... Fick just ny lägenhet och ska flytta från ett radhus på två plan mm till en liten trea! PUST är ensam med två tonåringar... Mycket nu samtidigt som det händer saker i min familj och nytt jobb... Blir lite mycket känner jag.. så vill någon annan ta över att lämna in vikter och hålla lite koll här skulle det uppskattas? Kanske du JWE75? Vi löser det där med ändringen av profilen tillsammans i så fall! :-) Kram på er alla och lycka till!!! Kommer att vara här men har lite annat i fokus ;-)
God morgon! Vikt: 76,4.