Vårt lag består av: Startvikt ..................V7 Viola90, 79,5 padideh, 73,8 Meowth, 75,9 Bamlina, 77,3 JWE75, 79,0 Nillanil, 79,3 Aej67, 82,7 Mickes, 84,5 nonfool , 76,0 Leotin, 78,2 jojjan3, 76,2 Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in Singer66 ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in Här i vår lagtråd rapporterar vi in våra veckovägningar. Listan kommer föras över till den gemensamma Biggest Loser-tråden varje onsdag runt klockan 21:00 så se gärna till att du har fört in din vikt innan dess. Kämpa på, stötta varandra och ha kul! » https://sites.google.com/site/biggestloservaaren2013/home till biggest loser hemsidan »http://www.matdagboken.se/?p=forum&visa=trad&TradID=8608&Sida=22 till biggest loser tråden
På gång
38 inlägg
nonfool jag kan lämna in våra vikter. Bara jag kommer ihåg det... ;-) Denna veckan kopierar jag in nedan i BL-tråden, har ni missat att lämna in här så skriv in vikten på BL-tråden så kanske Havet är snäll och tar med vikten därifrån.... Nu kämpar vi vidare allihop! Blir lätt en dipp såhär efter några veckor, men kom igen nu alla, kämpa på!!!! Tillsammans är vi starka och vi ska klara det här!!! :-)) Singer66 77,4 padideh, 73,2 Meowth, 76,4 Bamlina, 76,1 JWE75, 77,9 Nillanil, 78,5 Leontin, 79,9 Aej67, ej lämnat in, bortrest Mickes, ej lämnat in nonfool , ej lämnat in jojjan3, ej lämnat in Viola90, ej lämnat in Gulima ej lämnat in gunella ej lämnat in razor ej lämnat in Emmsans ej lämnat in AnnaGlad ej lämnat in
Jag lämnade ju in min vikt i måndags!!
Ber om ursäkt att jag missade detta.... :-s
Har nu gjort en uppdatering i BL-tråden med jojjan3 och viola90 som jag missat. Hoppas ingen mer är glömd...
Tack så mycket. :)
Tack nonfool, vi ska påminna dig. Trevlig helg önskar alla Violetter och Big loosers! :-)
vikt 75.8 Ha det bra alla :)
God morgon Violetter! vikt 75,7.
god morgon! jag fortsätter att gå upp i vikt tyvärr. idag 80,5 kg men är å andra sidan lyckligt nikotinfri! lovar att jag kommer igen under våren och bär min börda för laget.
Hej! Dagens vikt är 78,3.