Veteran
1371 inlägg
Lite sent, men ändå 1 vecka kvar innan vi landat där nere i värmen
Tänkte vi kunde utbyta tankar och funderingar, och tips inför resan, bättre sent än aldrig tänker jag Det ska bli så roligt, ser jättemycket fram emot resan!
Hej alla! Vad kul med en tråd för oss som ska med!
Jag heter Natalie och är legitimerad dietist och yogalärare. Jag ska laga massa god och nyttig mat till oss, hålla i yogaklasser och en föreläsning om kost.
Jag bor vanligtvis i Portugal där jag har öppnat ett guesthouse med mina syskon men är för närvarande i Sverige då jag ska på min kusins bröllop på lördag.
Jag tycker att det ska bli superkul med träningsresan och lääängtar en massa! Det ska bli kul att lära känna er bättre och att tillsammans försöka nå våra mål
Har ni några särskila funderingar kring maten under resan, yoga eller något ni speciellt ni vill att jag ska prata om på föreläsningen så får ni gärna hojta till!
Vi ses snart!
Tack babs2
Tack babs! Längtar så till denna resa. Lite mer träning än den jag var på förra veckan!
Hej Natalie!
Spännande med maten, och jag ser verkligen fram emot föreläsningen, då myyyycket här kretsar kring kosten!
Jättespännande med ditt liv i Portugal, det måste du också berätta om
Ska verkligen bli kul med denna resa, inte långt kvar nu!
Haha ja, det är mycket fokus kring kosten vart man än går tycker jag
Vi kommer ha gott om tid att prata om allt! Det ska verkligen bli superkul!
Tack Babs, häng med på nästa!
Ser fram emot både träning och god hälsosam mat på resan, inte många dagar kvar nu och känner peppen!
Trevlig helg så länge!
Tack Johan, Inte omöjlig att jag kommer nästa år. Ha det riktigt bra!
Hej på er, jag heter Annely och jag kommer att vara med er på hela resan för att coacha och stötta er. Jag är licensierad personlig tränare med mångårig erfarenhet, jobbar som personlig tränare och som cirkelfysledare på Danderyds sjukhus.
Vi ska träna varje dag och det ska superkul! Vi kommer att göra massa knäböjningar, spagater och slå kullebyttor varje dag

Hej Annely, det ska bli himla kul å se hahahaha Men det ser vi fram emot!
Om vi ska göra spgagater och kullerbyttor får ni skicka hem mig i gipsvagga 🤣😅. Men det ska bli spännande å se vad den här kroppen säger om att träna varje dag. Paraflex comp och tigerbalsam finns på packlistan 😜
idag har jag mjukat upp med skogsarbete. Släpat nedfallna slanor och stockar så det stått härliga till. Nu är jag som svenska flaggan (gul o blå) om benen som fick rejält med stryk av utstickande kvistar o grenar. Hederligt kroppsarbete skulle min salige far ha sagt som aldrig förstod sig på att folk gick på gym.
Ska bli kul att lära känna er alla! Väderprognosen säger vanlig svensk sommar, ja till och med regn någon dag?