icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

MD`s Hälsoresa maj 2018

Veteran
1371 inlägg
8 maj 2018 19:31

Lite sent, men ändå 1 vecka kvar innan vi landat där nere i värmen laugh

Tänkte vi kunde utbyta tankar och funderingar, och tips inför resan, bättre sent än aldrig tänker jag wink Det ska bli så roligt, ser jättemycket fram emot resan!

• Veteran
    6812 inlägg
    13 maj 2018 08:05

Det låter som en spännande vecka med allt möjligt! 

Ser framemot den! 

• Veteran
    1220 inlägg
    13 maj 2018 10:41

Inte behöver man släpa med sig egen yogamatta? 

• Veteran
    6812 inlägg
    13 maj 2018 11:25

BirtheX kollat med Johan om yogamatta  och det behöver vi inte. Det är fixat därnere. 

• Nykomling
    1 inlägg
    13 maj 2018 11:57

Hej alla, Dan här som också är en av medarrangörerna för resan! Kul att läsa denna tråd som gör att man längtar ännu lite mer till starten på tisdag smiley

Jag är sedan några dagar tillbaka också på plats i Spanien och fixar de sista förberedelserna tillsammans med Johan.

Jag har annars hälsoföretaget PT Dan Health Group AB och jobbar med träning och hälsa i alla dess former. Jag kommer vara med och hålla en del av passen och hålla i 2 föreläsningar under veckan. En om hur era kroppar/muskler fungerar anatomiskt (utgångspunkt träning) och en om hur ni kan skapa era egna träningsprogram. Den andra föreläsningen kommer avslutas i en workshop där ni även under rådgivning av oss får skapa era egna träningsprogram för fortsättningen efter resans slut.

Vi ses på tisdag för en fanstastiskt kul vecka laugh

• Veteran
    7560 inlägg
    13 maj 2018 12:38

Jag hoppas att ni får en jättehärlig resa! Hoppas på många bilder och ”reportage” från er smiley

Blir iofs lite skeptiskt till Annelyn som är helt ny på MD, har en ålder på -1 år, en målvikt på 0 kg och ett kaloribehov på 95/dygn. 

• Veteran
    5096 inlägg
    13 maj 2018 12:46

Tack Gittan, ja det kommer bilder och reportage! smiley

Ang Annelyn´s inställningar blir det så om man inte har fyllt i någon i sina medlemsinställningar än, men det gör hon säkert när hon har tid.

• Veteran
    6812 inlägg
    13 maj 2018 20:09

PTDan det låter intressant! Ser framemot tisdag! Längtar så! 

• Veteran
    1371 inlägg
    13 maj 2018 22:03

Hej Dan! Jättekul ska det bli! 😃 Hej gittan52, tack så mycket, det ska vi göra. 😊

• Veteran
    1220 inlägg
    14 maj 2018 10:21

Tack för hej och pepp från Gittan och Babs! Nu har jag resfeber.. Vad har jag gett mig in på?! Hjälp! :-D

• Utmärkt medlem
    893 inlägg
    14 maj 2018 11:02

Vart i Spanien ska ni ?  Hoppas ni får en underbar resa. yessmiley