Veteran
8084 inlägg
Först resultatet för de sista 4 veckorna;
och så resultatet för hela säsongen:
För de som inte varit med från vecka 2 har jag utgått från deras startvecka. Hoppas att ni förstår vad jag gjort,
Nu hoppas jag verkligen att jag fått till detta rätt!! Hojta om ni ser något fel!
tappade bort en dag i veckan, trodde att det var onsdag idag, tills jag fick påminnelse från telefonen att jag ska vara på fotvården idag. Gårdagens vikt var fortfarande 68,0.
ursäkta om jag ställer till det.
OK
AMEC, Moosc och VIC saknas än. AMEC har varit inne på matdagboken idag men de andra två har inte varit inne sen 24/2. Har någon sett AMACs vikt??
Nu bestämmer jag att onsdagen är slut!
Nu bestämmer jag att onsdagen är slut!
DET gör du alldeles rätt i babs
.
Jag har också haft forumsgrupper och vet att det inte gör sig självt.
Respekt för ditt tålamod ...men nån måtta får de va.
Jag håller med om att man måste dra gränsen nånstans. Tävlingsreglerna borde gälla för alla, annars blir det orättvist och respektlöst mot dig som admin babs2. Onsdag är Onsdag, och att man glömmer eller inte loggar in är ingen ursäkt. Annars kan alla göra det och då blir det ingen ordning...
Jag håller med om att man måste dra gränsen nånstans. Tävlingsreglerna borde gälla för alla, annars blir det orättvist och respektlöst mot dig som admin babs2. Onsdag är Onsdag, och att man glömmer eller inte loggar in är ingen ursäkt. Annars kan alla göra det och då blir det ingen ordning...
Så får det bli!
Enligt reglerna kan man avstå en vecka utan giltiga skäl men hoppa över 2 veckor och man blir utesluten.
Vi är ju under 30 st och jag har efterlyst fler deltagare till vecka 10, då vi startar en ny omgång-
Vecka 10 vikt 78.6kg
Hej allihopa
jag ber om ursäkt att jag fick påminnas att skriva in , ber om ursäkt speciellt till babs som lägger sin tid och energi att se till att gruppen fungerar! Tack ska du ha !🌹nu har jag lagt alarm i min klocka som påminner om att skriva in vikten på onsdagar. Jag har även ändrat min väg dag . Brukade ha vägning på måndagar men som sagt nu kommer det bli onsdagar!
än en gång förlåt om jag ställt till , nu har jag också förstått att vi lägger vikten här i den här tråden
hs det bra gruppen och lycka till
Vecka 10: 108,2 kg