Veteran
8084 inlägg
Först resultatet för de sista 4 veckorna;
och så resultatet för hela säsongen:
För de som inte varit med från vecka 2 har jag utgått från deras startvecka. Hoppas att ni förstår vad jag gjort,
Nu hoppas jag verkligen att jag fått till detta rätt!! Hojta om ni ser något fel!
Vecka 10: 147,8 kg
mosel vecka 10: 73,7 kg
68,0
Vecka 10: Står kvar på 82,0 kg.
88
Pust!! Fel, fel felfel fel fel
Socialen och sötbiten har inte lämnat in vikt för v 10 vad jag kan se, men för båda är det första gången. men hur ska jag beräkna nästa period för dem när jag inte har någon utgångsvikt?? Att ta vikten från v 9 blir ju inte rättvist, får se om de återkommer, vikten v11???
Sen har vi 2 som inte lämnat vikt på 2 veckor VICs och monosc de åker ju ut.
Nu tar vi det roligare nämligen att utse segraren för perioden! Bariatri med 4,4 kg tätt följd av Mosel på 4,3.
Jag ska ta lite frukost-lunch sen meddelar jag Johan.
Bra kämpat allihop!!!!
Pust!!
Socialen och sötbiten har inte lämnat in vikt för v 10 vad jag kan se, men för båda är det första gången. men hur ska jag beräkna nästa period för dem när jag inte har någon utgångsvikt?? Att ta vikten från v 9 blir ju inte rättvist, får se om de återkommer, vikten v11???
Sen har vi 2 som inte lämnat vikt på 2 veckor VICs och monosc de åker ju ut.
Nu tar vi det roligare nämligen att utse segraren för perioden! Bariatri med 4,4 kg tätt följd av Mosel på 4,3.
Jag ska ta lite frukost-lunch sen meddelar jag Johan.
Bra kämpat allihop!!!!
Är jag ute och cyklar nu i min virriga hjärna, räknades kg i förra perioden också hade för mig att du räknade viktprocent även i totalen som du gör varje vecka?
Tack lenhal, naturligtvis ska jag räkna procent. Återkommer
Förlåt! Naturligtvis ska det vara %. Det blev annat! Mosel 5,5% följd av lenhal på 4,3%.
Nu hoppas jag att det blev rätt. Man ska inte skylla ifrån sig, men uppdatering av excel underlättade inte om jag så säger.
GRATTIS till Mosel
...och alla som hänger i vecka efter vecka.