Dags för en ny etapp av Viktutmaningen. Vi är ca 80 st som tävlar i "Fin till Alla Hjärtans Dag", och tillsammans har vi gått ner 175 kg! Nu är det dags för nästa etapp, från 13 februari till 17 april, söndagen innan påskveckan. Viktutmaningen är en tävling á la Biggest Looser, där vi räknar procentuell viktförändring varje vecka. Den som har gått ner mest av sin kroppsvikt är veckans vinnare. Varje söndag sammanställer jag våra vikter för den gångna veckan, och senast kl.12 på söndagen vill jag ha din vikt för veckan. Vill du rapportera in tidigare i veckan går det naturligtvis bra. Vill du vara med? Svara här i forumet med din startvikt senast 13 februari. Jag hoppas att ni vill haka på, det är otroligt peppande att tävla mot sig själv och andra, och när man vet att det många som följer ens viktnedgång så får man en extra knuff i rätt riktning. VÄLKOMNA!
Mycket engagerad
330 inlägg
Startvikt: 72 kg.
Startvikt 90,0
Startvikt 95,4 kg
Startvikt 71.5. Hoppas att jag ska kunna gå ner 4 kg, men då måste jag skärpa mig!
min startvikt för etapp två är 64,8 kilo. ser mycket fram emot denna etappen, till påsk har jag kanske nått min målvikt!
Jag är med! Startvikt: 68 KG.
Min startvikt för den här etappen blir 68,3kg.
Jag hänger med på denna etapp också! :) rapporterar startvikt på söndag!
Tråkigt, trist fy 17 men iallafall UPP 82,3 kg...
startvikt 65,8 kg