Dags för en ny etapp av Viktutmaningen. Vi är ca 80 st som tävlar i "Fin till Alla Hjärtans Dag", och tillsammans har vi gått ner 175 kg! Nu är det dags för nästa etapp, från 13 februari till 17 april, söndagen innan påskveckan. Viktutmaningen är en tävling á la Biggest Looser, där vi räknar procentuell viktförändring varje vecka. Den som har gått ner mest av sin kroppsvikt är veckans vinnare. Varje söndag sammanställer jag våra vikter för den gångna veckan, och senast kl.12 på söndagen vill jag ha din vikt för veckan. Vill du rapportera in tidigare i veckan går det naturligtvis bra. Vill du vara med? Svara här i forumet med din startvikt senast 13 februari. Jag hoppas att ni vill haka på, det är otroligt peppande att tävla mot sig själv och andra, och när man vet att det många som följer ens viktnedgång så får man en extra knuff i rätt riktning. VÄLKOMNA!
Mycket engagerad
330 inlägg
Men jag undrar.. varför ska man rapportera vikten här redan egentligen.??? Kommer denna tråden löpa parallellt med den andra? för nu har jag ju rapporterat 94,2 som jag vägde i söndags.. förhoppningsvis har jag ju tappat lite tills denna trådens start......
Som jag har förstått det så ska man rapportera den "första" invägningen dvs startvikten senast nu på söndag klockan 12 :)
oki.. då OMrapporterar jag...på söndag...
Ja det tycker jag :) Förhoppningsvis några hekto lättare på foten :) Kämpa på!
Ja hänger me här o jag da,, undrar om jag kommer ihåg allt man e me på
Jaropi, du får skriva allt på en postit lapp och sätta på skärmen :)
ha ha ha ja nått sånt, men du kan ju tro man ser den ett tag o sen ser man inte mer, ungefär som en lapp i pannan))
Äh :P Då får du ställa alarm på mobilen, här blir det varje söndag vid 10-tiden så du hinner väga dig och skicka in resultat :)Kanske jag också borde göra. Jag har en god vana att sova länge på söndagarna :)
beekan: Du kan väga dig vilken dag du vill, SKSKSK och Havet har t.ex. vägt in sig i måndags och rapporterat in då. Det enda viktiga är att man har rapporterat någon gång under veckan innan kl. 12 på söndagen, för att komma med på listan.
sasssyy: det här är tråden för den etapp som drar igång nu på söndag, när den andra etappen (Alla hjärtans dag) slutar. Denna vecka är sista veckan för den utmaningen :)