Dags för en ny etapp av Viktutmaningen. Vi är ca 80 st som tävlar i "Fin till Alla Hjärtans Dag", och tillsammans har vi gått ner 175 kg! Nu är det dags för nästa etapp, från 13 februari till 17 april, söndagen innan påskveckan. Viktutmaningen är en tävling á la Biggest Looser, där vi räknar procentuell viktförändring varje vecka. Den som har gått ner mest av sin kroppsvikt är veckans vinnare. Varje söndag sammanställer jag våra vikter för den gångna veckan, och senast kl.12 på söndagen vill jag ha din vikt för veckan. Vill du rapportera in tidigare i veckan går det naturligtvis bra. Vill du vara med? Svara här i forumet med din startvikt senast 13 februari. Jag hoppas att ni vill haka på, det är otroligt peppande att tävla mot sig själv och andra, och när man vet att det många som följer ens viktnedgång så får man en extra knuff i rätt riktning. VÄLKOMNA!
Mycket engagerad
330 inlägg
Jag vill gärna vara med på etapp 2
jag är med! återkommer med startvikt den 13e februari =)
jag vill också vara med! Rapporterar in vikt när det börjar närma sig :)
Jag vill vara med i denna etapp också :)
ja jag hänger på :)
Jag vill självklart vara med på nästa etapp med, det här är kul och peppande! Tack Mufflon för att du fixar med detta till oss :-)
Jag är med på etapp 2 definitivt.. Men det är lite synd att så många sagt att de skulle vara med och sen droppar av utan att säga till. Ibland har man ju förhinder att rapportera in i tid men det verkar som många iaf har talat om det eller har en ursäkt (dålig uppkoppling eller liknande). Hoppas att de som anmäler sig denna gång verkligen hänger på hela vägen
Jag vill också vara med! Känns ju jättebra att ha något som sporrar en till att kämpa lite extra för att gå ner i vikt. Du gör ett kanonjobb Mufflon!
Jag är absolut med på etapp två också! :)
Här är en till som absolut ska hänga på nästa etapp också! Har ju ganska många kilon kvar att gå ner,så det är lika bra att hänga på! Startvikt kommer senare!