icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Anmälan till etapp 2

Mycket engagerad
330 inlägg
30 januari 2011 15:53

Dags för en ny etapp av Viktutmaningen. Vi är ca 80 st som tävlar i "Fin till Alla Hjärtans Dag", och tillsammans har vi gått ner 175 kg! Nu är det dags för nästa etapp, från 13 februari till 17 april, söndagen innan påskveckan. Viktutmaningen är en tävling á la Biggest Looser, där vi räknar procentuell viktförändring varje vecka. Den som har gått ner mest av sin kroppsvikt är veckans vinnare. Varje söndag sammanställer jag våra vikter för den gångna veckan, och senast kl.12 på söndagen vill jag ha din vikt för veckan. Vill du rapportera in tidigare i veckan går det naturligtvis bra. Vill du vara med? Svara här i forumet med din startvikt senast 13 februari. Jag hoppas att ni vill haka på, det är otroligt peppande att tävla mot sig själv och andra, och när man vet att det många som följer ens viktnedgång så får man en extra knuff i rätt riktning. VÄLKOMNA!

• Utmärkt medlem
    612 inlägg
    31 januari 2011 19:11

hej jag vill också vara med i påskracet. Grattis mumma till segern på förra veckan. Nu kämpar vi på. hälsn yrla

• På gång
    24 inlägg
    31 januari 2011 21:18

Jag hänger med ett tag till också....bra som motivation...:) Bra jobbat mufflon som håller oss igång.

• På gång
    40 inlägg
    31 januari 2011 21:19

Jag tänker givetvis vara med på den här etappen också. Har känts riktigt peppande med "fin till alla hjärtans dag" utmaningen! Tack för allt arbete som du lägger ner på oss Mufflon!

• På gång
    13 inlägg
    2 februari 2011 10:23

Hej Mufflon och alla andra! Jag vill jättegärna vara med igen! Jag meddelar min vikt på morgonen den 13/2. Tycker det är en kul idé och grattis Mumma till ditt fantastiska resultat v: 4!! För mig går det sakta men säkert hittills, inga plushekton ännu =): Jag får slita hårt för det, men det är det värt!! En sån här utmaning hjälper verkligen mig, när ingen annan i omgivningen orkar ta tag i sina hälsoproblem. Tack Mufflon

• Utmärkt medlem
    612 inlägg
    3 februari 2011 19:46

hej ny vikt denna veckan är 83,3 har gått ner 0,3 kg denna veckan. totalt 2,3 kg sedan jag började för fyra veckor sedan. Jag har kämpat hårt hela veckan med träning o mat o inte ätit något onyttigt o det är jag stolt över. Förra veckan gick jag ju ner 0,8 men kan ju inte ha sådana veckor jämnt. hälsn yrla

• Mycket engagerad
    353 inlägg
    4 februari 2011 09:00

Jag vill absolut hänga med en etapp till. Efter förra veckans uppgång har jag förstått att bara genom att känna stödet från er alla, går det att komma på rätt köl igen. Nu går det bara utför ;) Återkommer 13 febr. Mufflon, Du är en pärla!!!

• På gång
    40 inlägg
    4 februari 2011 19:11

Hänger gärna med på denna etapp! (: du får min vikt den 13!

• På gång
    11 inlägg
    6 februari 2011 08:48

Jag är gärna med på denna etapp. Helt ny här inne, så det kan behövas.

• Utmärkt medlem
    549 inlägg
    6 februari 2011 13:51

Jag hänger på till denna etappen också.. vikt i nuläget 94,2 :-)

• Nykomling
    5 inlägg
    6 februari 2011 18:52

Jag är med! Återkommer med startvikten den 13:e.