Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Krya på dig Mufflon! Ta dig inte vatten över huvudet utan låt kroppen och knoppen må bättre innan du sammanställer!
Ja det är ingen brådska! Krya på dig!
Hade kommit till sista sidan för sammanställningen när datorn blev svart! SUCK! Bara att börja om igen... Mrs Moss, ursäkta att jag missade dig förra veckan, ska rätta till det. Therese7, tack för att du la ut länken, som tydligen inte kom med från mitt håll.
Äntligen veckans lista; https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-3 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-3
Inga problem alls att du missade, ville bara skriva det så att det inte blev mina 2 veckors viktminskning som du räknade denna gången :-) Hoppas du mår bättre! Grattis till alla som gått ner, och bättre lycka denna vecka till er som gått upp lite eller stod still. Ett stort grattis till Thyndra!!!
Grattis Thyndra!! wohooo :) Jag kom 7:a på listan :P
Tack så mycket!! Och Emmalena, nu får du skicka in viktminskningen senast lördag så att du kan peta ner mig från pallen :)
Grattis Thyndra! Och grattis alla andra också. Och vad glad jag är att jag kom med på 10 i topp :-) :-) :-)
Hej! Jag hoppar av utmaningen!
81,1