Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
81.9 Ingen bra start precis Nu ska man köra etapp 3 med att låta bli att köpa läsk och andra onyttigheter så förhoppningsvis vänder det ner nästa vägning men vet aldrig Blir ut och kolla gamla saker i helgen och vet inte vad det blir för käk där Får träna så gott det går då man har ett knä som ställt till det i över 2 månader På fredag har jag tid hos VC för att se vad som hänt
SOrry, jag glömde lägga in min vikt i lördags. Jag hoppas att det går även nu. Min startvikt är 75,2kg. Jag hoppas kunna komma ner till under 70 kg innan september. Jag ska kämpa!
Kan trådstartaren ändra min startvikt till 81,8? Köpte en ny våg idag och det visade sig att den gamla hade helt åt helvete fel. Går det inte att ändra så hoppar jag av utmaningen :)
Missade denna nya utmaning för jag har fortfarande semester ett tag till, kan man hoppa pà nu?
Ny vikt FordGirl 53,3kg (-0,2kg)
Jag har varit med i samtliga utmaningar, inte särskilt lyckosam precis, men missade den här. Jag skulle vara jätteglad om jag kan få hoppa med. I så fall blir vikten 73.2
Vikt: 97,2 kg. Så glad att det blev några hekto ner trots allt :)
Veckans vikt: 75,8 kg Denna etapp börjar bra i alla fall :-)
Ny vikt - 76,5 kg
Ny vikt 79,8 kg Minus första veckan i alla fall....hoppas det är en trend som håller i sig. Pepp till alla viktkämpar!!!!!!!