icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Back to School

Mycket engagerad
330 inlägg
31 juli 2011 09:52

Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Veteran
    1230 inlägg
    8 augusti 2011 13:27

Sist var det att hon hade semester och då blev inte på söndagen som vanligt utan idag istället Sen har hon inte orkat på söndagen ibland men inget allvarligt Söndag-Måndag har det blivit nu så kommer inget idag kan man börja undra varför så än finns ingen oro att undra varför

• Veteran
    2381 inlägg
    8 augusti 2011 13:47

Hej hej, nu är vi hemma igen och jag kan rapportera in på lördagar som vanligt. Hoppas du inte missa att jag sa till förut?! :)

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    8 augusti 2011 21:36

Ingen anledning till oro :) Det har bara varit en hektisk helg, jag har haft besök och dessutom har jag och min sambo köpt en lägenhet, så vi packar för fullt och räknar på lån osv... Men nu kommer strax resultaten, har sammanställt, ska bara lägga ut dem.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    8 augusti 2011 21:59

Just det, jag har lagt till er som kom lite i efterhand, men nu är det stopp. Ingen mer kommer till listan, nu är det en vecka efter sista-datum. Veckans lista, till slut: https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-1 https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-1

• Mycket engagerad
    375 inlägg
    8 augusti 2011 22:04

Grattis MrsMoss!

• Nykomling
    5 inlägg
    8 augusti 2011 22:12

Kul o komma på top 10 och stort grattis till vinnaren. Det är inte dåligt o gå ner så mycket på 1 vecka. Bra gjort!!!

• Veteran
    5155 inlägg
    8 augusti 2011 22:12

Grattis MrsMoss !!

• Mycket engagerad
    194 inlägg
    8 augusti 2011 22:17

Grattis MrsMoss! och Tack! Mufflon för att jag fick slinka med!

• Mycket engagerad
    285 inlägg
    9 augusti 2011 08:11

Men fick jag komma med? TACK snälla Mufflon!!! :D Då kliver jag med glädje in i tråden och startar på 84 kg.

• Mycket engagerad
    349 inlägg
    9 augusti 2011 08:31

Kul att vi lite sena fick vara med. Du missade min starvikt, den stàr pà sidan tre, ;-) den är 58.3.