Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Veckans vikt är 83 kg.
Idag väger jag, Rhyonna, 84,9 kg.
Jag har endast gått ner 200 g :( dvs till 67.2kg. Måste få lite hjälp med hur mycket jag ska äta, i förhållande till träning så jag kan öka min viktnedgång. Jag har försökt med LCHF, men det funkar visst inte riktigt för mig.
Veckans vikt: Aradil: 83,2 En minskning med 0,8. Rätt nöjd med tanke på att jag varit på semester i Köpenhamn fyra dagar denna vecka.
Ja det blev minus ialla fall ... veckans vikt 90.8 ... är nöjd för det har slunkit ner både kakor och lite godis ... AJ AJ AJ det får det INTE göra nästa vecka ....
78,5 kg :)
Ny vikt denna veckan 84,6 kg Nu rör det på sig igen och det åt rätt håll också. Underbart om än bara -0,4 kg. Men cm minskar även de.
Min vikt 79,8 kg...samma som förra veckan tror jag.
Idahoco 73,4 kg
Vikt denna vecka 72,0 kg Plus 0,7 kg =/ Har lite svårt att komma in i rutinerna igen nu efter semestern. Håller dessutom på och flyttar, men det är bara att rycka upp sig och bara göra det! =)