Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Skrivet av: MrsMoss 2011-08-08 08:42:41 Väntar med spänning på resultatet från vecka 1! Ngn mer än jag som undrar? Hoppas allt är bra med mufflon, eftersom hon inte gjort ngn sammanställning. Ny vecka, nya tag. Ny vik: 129,3 kg ( -1.5 kg) Här ovan är inlägget jag gjorde om min nya vikt förra måndagen, men det står 0 kg på mig i nya listan?? Missat lilla mig kanske? ;-)
https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/back-to-school/vecka-2 Resultatet finns här, Idahoco toppar listan. Grattis! :)
Ja grattis Idahoco!!! Bra jobbat!
Grattis Idahoco!!! Mufflon: Meddelar nu att jag inte kommer att rapportera in min vikt nu på lördag (är bortrest, utan våg ;) ) Jag kommer att rapportera min vikt den 27/8 nästa gång så snälla gallra inte bort mig :) Lycka till alla så länge!
Stort grattis Idahoco!!! Grattis till alla andra med viktminskningar också!!!! Ny vecka, nya tag, pepp till alla som känner att de behöver det!!!!
Tack så mycket! Skönt med en riktig viktnedgång efter förra veckans "semester" =). Hoppas på en fortsättning i samma stil men kan bli svårt med en kommande semester =). Skönt att vara ledig dock!
Grattis Idahoco och alla andra som gått ner i vikt !!!!
Härligt jobbat! Nu är det snart dags för mig att vara med på listan igen, känns det som! Stora krafttag behövs för de "sista" kilona. Det är nu det riktigt "jobbiga" börjar för mig.....Många positiva kommentarer över hur duktig jag varit, hur fin jag är, att jag inte behöver gå ner mer osv osv. ibland blir det då svårt att hålla motivationen uppe att jag SKA ner de där sista kilona också. Jag kämpar på! Kramar till Er som gör det samma:-)
81,7
Mufflon!! Min dator har rest iväg, därav sen inlagd vikt för förra veckan; + 0,8kg ny vikt: 81,4