Dags för 5:e etappen av Viktutmaning 2011 - Back to School. Sommarlovet är över och det är dags att komma tillbaka till gamla rutiner. Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 31 juli och sista sammanställningen kommer den 18 september. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
70,4 Nöjd, å nu ska det bara gå neråt. I alla fall tänker jag så nu.
Denna vecka kommer listan söndag kväll. Det är lite uppochnervända världen här just nu, vi håller på och flyttar och bor just nu hos svärmor. Men imorrn ska jag "hem" och packa flyttkartonger och då ska jag ta hit datorn med alla uppgifter i och så sammanställer jag och lägger ut på kvällen. Flytt har inneburit hämtmat halva veckan, så jag är ju inte jättesugen att ställa mig på vågen nu :)
Pepp Jag är en jojo suck Inget försvinner från kroppen när man är en jojo
Veckans vikt 60,4 kg
Ny vikt 76,1 kg
Vill be om ursäkt för att ha missat rapportera igår, men sonens kalas och sen iväg på grillning halva natten tog upp min tid och tillät mig glömma.. Dock samma vikt som innan. 61
Förlåt. Är dagen efter. Men här kommer siffrorna: [KURSIV]101,2kg Trots kalasmat och annat gott i helgen...
Är de nån mer än ja som tycker de ä spännande att få ut listan....... känns som en sporre .......
Missat att rapportera min vikt, varit bortrest. Jag står över denna vecka och rapporterar nästa lördag. Tack för allt jobb du lägger ner, mufflon!
Veckans vikt 127,2 kg ( minus 2,1 kg) Jag är jättenöjd efter min tredje vecka avklarad med LCHF..det funkar så bra för mig och det känns härligt att ha hittat rätt. Väntar med spänning på förra veckans resultat, och önskar alla lycka till denna veckan!! Pepp pepp