Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Hejsan allihop! Nu är hemsidan uppdaterad! Precis som Gittan sa så jobbar vi bra ihop, hon sammanställer allas vikter och jag uppdaterar hemsidan och fixar diagrammet :o) Vi är 72st som kämpat massor denna vecka och tillsammans gått ner hela 66,3kg GRATTIS allihop jättebra jobbat! Ett speciellt extra grattis till veckans vinnare som numera är mycket mindre ;o) och det är .......
Grattis ines....vilken bra viktvecka du har haft!!! Grattis alla andra också som kämpat på under veckan och fått bra resultat.....66,5 kg tillsammans det är ingen dålig viktnedgång på en vecka. Håller med dig gittan52 att vi ska vara glada att vi fortfarande är 72 st som kämpar vidare tillsammans och vi får hoppas att vi är så många hela etappen ut. Jag tycker ändå lite synd om er som lagt ner mycket tid och sammanställt hela startfältet och så hoppar över hälften av efter bara en vecka. Mycket pepp och tack till er gittan52 och nysommar som lägger ner tid på oss andra viktkämpar.
Veckans vikt 85,6... -2,4 =)
Annzi, vet inte om jag missat dig tidigare men sista inrapportering för veckan som gick var igår. Jag kan inte se att du rapporterat något innan dess förutom din startvikt vilken innebär att jag tagit bort dig från denna utmaning
Grattis alla duktiga! Håller med MammaEva, synd att hälften hoppar av när ni lagt ner så mycket jobb. Duktiga ni är med sammanställningen nysommar och gittan52! Själv ska jag vara borta om två helger så då måste jag komma ihåg att väga mig lite tidigare i veckan för jag vill inte åka ut
Superbra kämpat allihopa! Trist att så många inte rapporterar in sitt resultat! Ni gör ett toppen jobb som göra denna sammanställning!
Hej på er, är ny på detta insåg inte att man måste rapportera in just på lördagen. Jag trodde man gjorde det själv, men förstår nu att någon sitter och sammanställer resultaten från det man skriver in på bloggsidan. Bortrest i helgen och med det inte tillgång till någon dator,men jag kommer igen i december då. Lycka till Medea minus 100 gr, fredagens middag var inte så lyckad för vikten, men det är inte upp!!!
Invägning, lyckades inte logga in igår lördag: 75kg. Plus minus noll alltså. Men nu har jag börjat stenhårt med LCHF! Måtte det snabbt ge synbart resultat!!!
Jag är oxå ny och har helt missat att man skulle rapportera på Lördagen :-( Ber om ursäkt ........Om det inte är försent så är veckan resultat 78,5
Grattis allihopa! Nu e det en ny vecka, nya tag! Kämpa på allihopa å lycka till!! Tack för ett underbart arbete Gittan52 och Nysommar! Kram å pepp till er alla!