Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/
Utmärkt medlem
528 inlägg
Vilken fin sida:))!! Är med för första gången nu, känner mig taggad.Kom igen nu allihop nu KÖR VI!!
Hej! Ville bara påpeka att mitt namn är felstavat i startvikter. Det står corre 70,1 kg, men mitt användarnamn har tre "r" alltså corrre. Spelar ingen stor roll, bara det inte blir fel när jag rapporterar min vikt nästa gång och ni tror att det inte är jag. Mvh Corrre
Står Jättebra om alla kan kolla att ni kommit med (om ni anmält inom rätt tid) och att vi stavat ert namn rätt och framförallt har rätt startvikt ;o) Med så här många i startfältet så är det lätt att det blir något fel! så det rättas nog till
Hej..kan inte se mitt namn....skickade in i onsdags,vill ju gärna vara med/tack
Jättebra att ni säger till, vi fixar självklart till det. mumma du är redan med, ditt namn ligger efter dotterns :o) Om ditt namn inte syns i diagrammet beror det på att det inte går att visa allas namn där eftersom ni är så många visas bara hälften. Så för er som inte hittar ert namn i diagrammet så kolla bara under viktsammanställningen mellan vilka namn ni ligger så hittar ni er plats i diagrammet - alla som är med i viktsammanställningen finns med i diagrammet med en egen "plupp" :o)
Heja Elel vilken start :o)
jag kommer väga mig på fredag morgon men det är väl ok ? /Lena
Hej jag hittar inte sidan överhuvud taget. Så jag kan inte kolla. Går in på länken och trycker på Halloween men hamnar på höstracet. Vad gör jag för fel?
Ställde mig på vågen idag och den visade MINUS.........hoppas jag kan förbättra mitt minus lite till eller i alla fall hålla det tills på lördag när jag tänkte rapportera här. Är hemma på höstlov med mina killar och då blir det en del "uteätande" som gärna sätter sig fast på min kropp.....men jag får väl kämpa på!!! Pepp till alla!!!
Du får trycka på Halloween på sydmenyn istället, när jag trycker på länken i texten så kommer jag med till höstracet:)