icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - HALLOWEEN

Utmärkt medlem
528 inlägg
30 oktober 2011 16:34

Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Veteran
    7664 inlägg
    4 november 2011 09:09

Vilken rivstart del blev för fler av er :) Jag har lyckasts gå ner 0,4 kg denna vecka och står nu på 92,1

• Nykomling
    6 inlägg
    4 november 2011 09:50

Veckans vikt blev 81 kg

• Veteran
    1279 inlägg
    4 november 2011 09:54

Ica70: 70,9 kg Vet inte om jag ska skratta eller gråta...Borde vara nöjd eftersom jag inte riktigt får till min motion och mitt matintag och trots det åtminstonne står still i vikt. Jag känner mig inte nöjd eftersom det är neråt jag vill, INTE stå stil.

• Veteran
    1063 inlägg
    4 november 2011 09:59

Man är allt bra konstig.. Igår när jag vägde mig och såg att vågen hade skenat iväg uppåt i vikt, funderade jag på att hoppa av denna utmaningen.. Men har ju lovat mig själv att jag ska fullfölja och inte bara hoppa på massa saker för att sedan hoppa av. Lite deppig och less bestämde jag mig ändå för att fortsätta här. MEN idag när jag läser igenom allas nya vikter och de flesta har gått ner så blir jag ändå lite peppad och jag längtar nu till gymmet.. Synd man måste jobba ända till fyra ;P "Kan dom så kan jag"

• Veteran
    7664 inlägg
    4 november 2011 10:07

yatzy; se denna utmaning som din egen utmaning att inte ge upp! Klart du kan om du vill!

• Nykomling
    10 inlägg
    4 november 2011 10:25

82,5kg :) Hoppas bara att trenden håller i sig, känns lite jobbigt med tjänsteresa i 4 dagar nästa vecka.

• Veteran
    1063 inlägg
    4 november 2011 10:37

Detta är verkligen en utmaning för mig. Inte själva gå ner i vikt grejen. För jag är väl medveten om hur mina mat och träningsval påverkar min vikt. Men just att fullfölja detta nu. För många kanske det är lätt som en plätt.. Men jag, jag har en tendens till att tröttna och hoppa av mina små projekt vid första minsta motgång.

• Mycket engagerad
    110 inlägg
    4 november 2011 10:44

här blev det + 0.5 (skulle väga mig i morrn men hinner inte rapportera då)=86.9

• Engagerad
    52 inlägg
    4 november 2011 10:46

79,8 kg = -2,2 kg. Trots att jag knappt haft tid att träna. Jag är nu en nöjd filur!

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    4 november 2011 11:30

80 kg ett minus på -2,1 kg.....så precis som mmmbanan så känner jag mig nöjd!!! Pepp till alla!!!