icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - HALLOWEEN

Utmärkt medlem
528 inlägg
30 oktober 2011 16:34

Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    31 oktober 2011 09:29

Ja det är helt ok Lena444 :o) Ni får självklart rapportera på era egna väg-dagar när som helst under veckan, dock är lördag sista dag i veckan att rapportera på annars kommer man inte med i uppföljningen. Så har man tex söndag eller måndag som väg-dag får ni rapportera tidigt i veckan precis som Alerta och Elel gjort :o)

• Veteran
    1530 inlägg
    31 oktober 2011 09:46

Skitsnygg sida och vilket jobb ni har tagit på er nysommar och gittan. Jag ska göra mitt bästa för att rapportera i tid och underlätta för er så mycket jag kan. Över 11,6 ton, helt otroligt..hoppas vi får bort några kilo under utmaningens gång iaf. NU KÖR VI ALLIHOPA!!!

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    31 oktober 2011 09:49

midori2 och spogardh den felaktiga länken på första sidan är nu justerad , nu hamnar ni inte på Höstracet längre :o)

• På gång
    15 inlägg
    31 oktober 2011 13:36

Vilken kanon fin sida ni gjort. Nu är det bara att, GÅ NER I VIKT!!!!

• På gång
    13 inlägg
    31 oktober 2011 14:10

Så bra, tack så mycket :)

• Veteran
    1092 inlägg
    31 oktober 2011 14:19

wow, vad många vi är :-) lycka tillnysommar och gittan52 med alla sammanställningar lycka till alla med viktminskningen

• Utmärkt medlem
    682 inlägg
    31 oktober 2011 16:09

Jättefin sida och önskar er lycka med med alla vikter och procenträkning.

• Veteran
    1230 inlägg
    1 november 2011 15:14

81,3

• Veteran
    7664 inlägg
    1 november 2011 20:26

Hmm, det blir intressant med min vikt på fredag. Har knappt kunnat är på 2 dagar pga kraftig yrsel. Åkte in akut till DS igår och blev kvar, men dropp, över natten Röntgade skallen och träffade en neurolog. Till 99% är det "bara" kristallsjukan. Nu känns det lite bättre men fortfarande lite svajigt. Lycka till nu alla :)

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    1 november 2011 20:36

Va skönt att det inte var något annat gittan52, förstår att du är lite lugnare nu :o) även om kristallsjukan är jobbig. Hoppas du blir fit for fight snart igen!