icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - HALLOWEEN

Utmärkt medlem
528 inlägg
30 oktober 2011 16:34

Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Veteran
    1530 inlägg
    1 november 2011 21:18

Usch krya på dig Gittan52 aldrig kul att vara yr oavsett anledning :(

• Mycket engagerad
    210 inlägg
    1 november 2011 22:45

Hej, nu har jag kunnat ta mig in på sidan och det var lätt nu när det funkade. Men jag finns inte med någonstans, varken i listan eller i diagrammet. Å jag har anmält mig så jag hoppas att ni hittar mig. Många varma hälsningar

• Veteran
    1230 inlägg
    1 november 2011 23:25

du är visst missad när vi blev så många Men du hann i tid så de får leta upp dig Vi är över 100 pers så lätt att missa nån Bra att du sa till

• Mycket engagerad
    210 inlägg
    1 november 2011 23:31

Vilken tur att såg att jag i alla fall anmält mig i tid. Å skönt att jag är med för denna gång hoppas jag att jag igen ska kunna jobba lite målmedvetet.

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    1 november 2011 23:47

Sorry midori2 lätt hänt när det är så många :o) Jättebra att du sa till! Jag har lagt till dig i startlistan och diagrammet :o) Gittan lägger du till midori2 i din sammanställning också.

• Mycket engagerad
    210 inlägg
    1 november 2011 23:56

Ingen fara alls, är helt nöjd med att jag nu är med. Ni gör ett kanonjobb och så fint det är på sidorna. Riktigt roligt att att se. Nu är det upp till oss alla att visa att vi kan.

• Veteran
    2770 inlägg
    2 november 2011 07:30

usch genomförkyld,ont i halsen och känner mig frusen ingen höjdare men jag ska hålla mig på mattan och inte äta massa onödigt för det. /Lena

• Veteran
    1059 inlägg
    2 november 2011 08:09

Lena: Ja för annars är det väldigt lätt att överäta när man är förkyld och sjuk tycker jag.... Jag har ocklså ont i halsen och är livrädd för att bli sjuk för på söndag ska vi döpa minstingen så därför blir det nog dåligt med motion denna vecka för jag vill som sagt hålla mig frisk.... Man ska ju inte träna när man har ont i halsen men jag promenerar ju "bara" dock är jag helt genomsvettig efter en sån promenad så jag räknar nog det som träning ändå.... Hur gör ni?

• Engagerad
    80 inlägg
    2 november 2011 09:47

NU kör vi!! Har också blivit förkyld å har feber, ont i halsen, men ska förhoppningsvis kunna gå ner lite utan att träna ändå! Får helt enkelt tänka extra mkt på vad jag äter! Invägning Fredagar. Jag hade nog inte tränat, speciellt inte om man har ont i halsen, finns risk att få bl.a. hjärtmuskelinflammation!

• Veteran
    1530 inlägg
    2 november 2011 10:49

Trist att det är fler än jag som är krassliga, verkar vara samma dålighet som härjar överallt, varannan dag är min hals totalt havererad, iofs skönt för familjen att slippa höra mig kanske ;) Mem då är vi många som går på halvfart just nu :( trist men men sånt är livet och precis som MiriamE säger då är det ännu viktigare att tänka på vad man stopppar i sig fast svårare oxå..Är mindre hungrig/sugen när jag tränar eller så är det mentalt att jag inte vill spolliera vad jag har lagt ner på träningen men tränar jag inte så har jag inget att sabba, sjukt och snurrigt men så funkar jag tyvärr KRYA-PÅ-ER-KRAMAR all sjuklingar