icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - HALLOWEEN

Utmärkt medlem
528 inlägg
30 oktober 2011 16:34

Nu har den 7:e etappen av Viktutmaning 2011, kallad Halloween startat. Det är en tävling á la Biggest Loser där vi räknar procentuell viktnedgång. Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt i den här tråden och under söndagen lägger vi ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 30 oktober och sista sammanställningen kommer den 4 december. Då koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Så för att kunna vinna är det viktigt att rapportera sin vikt varje vecka! Massor med pepp till alla, nu kämpar vi! Välkomna önskar Gittan52 och Nysommar! Länk till sammanställning https://sites.google.com/site/viktutmaning2011o2012/

• Veteran
    1230 inlägg
    30 oktober 2011 16:39

Med länken kommer man till bloggen

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    30 oktober 2011 16:41

Testa igen det ska funka :o)

• Veteran
    1230 inlägg
    30 oktober 2011 16:54

Tredje försöket gick det Märkligt med 2 gånger helt fel sida och sen funka

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    30 oktober 2011 18:13

138 stycken......ingen dålig startlista!!! Hoppas att alla hänger med och kämpar ända till slutet!!! Själv har jag bestämt mig för att det ska bli minus för min del den här etappen, förra etappen gick helt åt skogen för mig av olika anledningar......såg att utmaningen är 34 dagar så jag SKA fixa ett minus på 3,4 kg. Det blir "bara" 0,1 kg om dagen i snitt och det ska jag väl fixa??? Har inte haft tillgång till min våg sen i måndags......men haft en riktigt BRA vecka så jag håller båda tummarna för mig att vikten skuttat neråt tills imorgon.....det känns som om den gjort det !!!! Vilket jobb ni tagit på er Nysommar och Gittan52.....Lycka till med sammanställningarna och Tack för att ni fixar det här till alla oss andra.

• Veteran
    7658 inlägg
    30 oktober 2011 18:26

Bortsett från viktminskningen, vilket ju är det vi strävar efter här, så måste jag bara berätta vilken häftig upplevelse det är att samarbeta med nysommar :) Vi har aldrig träffats, vi känner inte varandra med det bara fungerar! Vi stämmer av en del via mail, men annars fixar jag uträkningarna och nysommar fixar den snygga hemsidan. Nyttigt att ta vara på varandras styrkor :)

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    30 oktober 2011 18:36

Jag har nu uppdaterat hemsidan med allas namn och startvikter. Vi är totalt 138st anmälda WOW va roligt! Tillsammans väger vi 11,6 ton! Jättebra om alla kan kolla att ni kommit med (om ni anmält inom rätt tid) och att vi stavat ert namn rätt och framförallt har rätt startvikt ;o) Med så här många i startfältet så är det lätt att det blir något fel! Lycka till allihop nu ger vi järnet! Tack gittan52 det är verkligen jättekul att jobba tillsammans med dig tycker jag, du gör ett kanonjobb med att sammanställa allas vikter, 138st ! :o) Jag har även denna etapp lagt till ett diagram så ni kan hålla koll på totalen :o) Kram

• På gång
    12 inlägg
    30 oktober 2011 18:50

Oh var synd missade halloween,såg det först idag,jag får köra för mej själv och gå med till december.Lycka till allihopa

• Nykomling
    5 inlägg
    30 oktober 2011 19:09

Ni har missat ett E i mitt namn, det ska vara blondeee med tre e istället för två :)

• Veteran
    2295 inlägg
    30 oktober 2011 19:36

snygg hemsida! lycka till gittan52 och nysommar med att förvalta otroliga 138 deltagare!! första viktrapportering, eftersom jag nu har söndag som vägdag även för den här utmaningen: 73,3kg (-1.7)

• Utmärkt medlem
    528 inlägg
    30 oktober 2011 19:40

Grattis Alerta vilket tapp :o)