icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Heja Sverige!

Mycket engagerad
330 inlägg
1 maj 2011 09:13

Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    1 maj 2011 09:14

Och här är startlistan: https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/hejasverige/startlista https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/hejasverige/startlista

• På gång
    45 inlägg
    1 maj 2011 09:27

Åh nej mufflon, nu missa ja med en dag :( Skriver min startvikt och hoppas att få komma med Hanssont - 51,1 kram

• Veteran
    7560 inlägg
    1 maj 2011 10:00

Nja, Mufflon, jag väger ju lite mer än 10 kg ;)

• 1 maj 2011 11:45

Attans glömde bort det jag med! Väger 61 kg. Gått upp trots idogt tränande och sunt ätande. Snart kommer det att gå åt rätt håll Det vet jag :)

• Nykomling
    4 inlägg
    1 maj 2011 11:58

Jag vill vara med inskrivningsvikt 98kg

• Veteran
    1092 inlägg
    1 maj 2011 12:00

Nu kör vi allihop! Heja heja alla!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    1 maj 2011 12:27

gittan52: oops, fixar nu..

• Nykomling
    4 inlägg
    1 maj 2011 12:29

det startar ju idag den 1:a maj får vi vara med vi som skrivit in här idag???

• På gång
    14 inlägg
    1 maj 2011 12:31

PEPP PEPP PEPP! Och sjukt snyggt gjort. Jag rapporterar in vikt på måndagar, är det okej?

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    1 maj 2011 12:33

Tävlingen startar idag, anmälan gick ut igår. Anmälningstråden har legat ute i ca 2 veckor. Kolla på startlistan om några dagar, finns ni med på listan är ni med i tävlingen, annars inte, tyvärr. Det beror lite på hur många eftersläntrare det är.. Ny tävling startar när denna är slut, hoppa på då i så fall. Håll koll bland forumtrådarna /mufflon