Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Hej Trög vecka med mycket stress ,och goda mackor . Ny vikt 98,5
God morgon.. Vikten har landat på 73,1 kg denna vecka.
Ny vikt 75,2 kg.....kämpat hårt med maten och börjat röra lite på mig och det tyckte kroppen visst om.....Äntligen under BMI 30 igen....den här gången ska jag stanna under!!!! Pepp till oss alla som kämpar på med att bli lättare till Nationaldagen!!!!!
Hej denna veckans vikt är 67.2 kg.
Trög vecka -0,3 kg men men det är något Så ny vikt är 110,5 Nu far jag och tränar och skall även göra en kroppsanalys tänkte jag..
Landade på 55,9... under 56 kg. wiihoo!
Oj oj, bra första vecka. Invägning idag 91,5kg prick.
Ny vikt 76.7
Bra jobbat allihopa! Nu jävlar kör vi beach 2011;)
står kvar på 81,6kg, behöver nog kommer igång med motionen efter en seg förkylning som inte släppt än...