icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Heja Sverige!

Mycket engagerad
330 inlägg
1 maj 2011 09:13

Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    8 maj 2011 13:29

Nu ligger listan ute, med veckans vinnare och dessutom 10-i-topp! Lite fler platser att kämpa om nu alltså, lite fler som blir uppmärksammade varje vecka... » Länk https://sites.google.com/site/viktutmaning2011/home/hejasverige/vecka-1 Ha en fortsatt härlig helg, vi ses nästa vecka!

• Veteran
    1230 inlägg
    8 maj 2011 13:34

länken var inte som startlistan utan fick kopiera länken denna gång

• Veteran
    1230 inlägg
    8 maj 2011 13:36

några av de som ej skrev in var de nya som kom efter anmälningens slut och nog inte visste om de kom med

• Veteran
    2381 inlägg
    8 maj 2011 15:42

Topp 10, inte illa :P Grattis till veckans vinnare, och alla andra till minus :)

• Nykomling
    5 inlägg
    8 maj 2011 17:19

Hej, Jag missade att skriva i. Ber om ursäkt. Är det okej att fortsätta vara med, att jag bara skriver i nästa veckas vikt och så är jag med igen?

• Nykomling
    7 inlägg
    8 maj 2011 17:51

WOW!!! Nr 2 =)) Inte illa. Blir jag inte peppad av det då vet jag inte ;) Nu kämpar vi vidare allihop Kram på ER

• Veteran
    1230 inlägg
    8 maj 2011 19:01

Runt plats 30 när man försökte räkna ut det vad man hamnade på för plats har varit med i en viktutmaning förr och där var med % räkning men då i rätt ordning högst till lägst men topp 10 låg som nu från 20 och ner en bit under

• Veteran
    5155 inlägg
    8 maj 2011 21:56

Grattis alla!! Vi är superduktiga!!

• Utmärkt medlem
    610 inlägg
    9 maj 2011 07:02

Data problem under helgen båda datorerna havererar :(. Men kom in nu! Vet inte hur jag ska göra men redovisar nu, 71 kg stod vågen på i lördags. Kämpar vidare!

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    9 maj 2011 07:20

Hm.. strul med länken verkar det som, vet inte vad som hänt, men jag ska kolla om jag kan fixa det till nästa vecka. Ni verkar ju ha kommit in och sett listan i alla fall. dmectiger8: Det är INTE de som anmält sig för sent som inte har rapporterat in sen, de som anmält sig för sent har inte kommit med, förutom något enstaka fall där det har handlat om en miss från min sida.