icon-chat icon-cutlery icon-dumbbell user count-calories menu Search

Viktutmaning 2011 - Heja Sverige!

Mycket engagerad
330 inlägg
1 maj 2011 09:13

Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!

• Veteran
    5155 inlägg
    9 maj 2011 16:07

100kg jag rapporterar på måndagar här också, det ska bara vara senast lördag :) Nu så måste du byta smeknamn :)

• Veteran
    1230 inlägg
    9 maj 2011 18:22

100 kg men varför skrev du inte in i måndags förra veckan?

• Veteran
    1230 inlägg
    9 maj 2011 18:44

mufflon Hanssont skrev in en dag försent och så sessa som med glömde bort Hanssont står med men inte sessa De visste ju inte hur det skulle gå om de skulle komma med

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    9 maj 2011 19:06

100kg: Det går jättebra att du rapporterar måndagar även i denna tråd. Olika personer rapporterar lite olika dagar, det viktigaste är att man rapporterar en gång i veckan.

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    9 maj 2011 19:08

gittan52: Det ÄR ju melynta som har vunnit :) Hennes/Hans namn står högst upp, ovanför 10-i-topp listan, med större text. Det är vinnaren :)

• Mycket engagerad
    330 inlägg
    9 maj 2011 19:17

dmectiger8: Hanssont kom med för att när hon/han skrev in så höll jag fortfarande på och fixade med startlistan, men jag var färdig innan de andra (som inte kom med) skrev. Och sen har jag inte haft tid att lägga in fler, därför kom de inte med. Och förutom Hanssont så var alla andra som missade att rapportera in "klara" på startlistan från början...

• Veteran
    1230 inlägg
    9 maj 2011 19:24

sessa skrev in samma dag men ett par timmar senare och kom inte med i listan

• Utmärkt medlem
    845 inlägg
    9 maj 2011 22:33

Grattis melynta......till första veckans vinst och grattis till alla andra med viktnedgångar också vilka kämpar vi är. Kul ide med en 10 i topp lista....extra sporrande att jag lyckades hamna på den. Tycker att du gör ett jättejobb för oss andra på tråden....vi andra får se till att rapportera in vår vikt i tid....alla som har gått med vet ju vad som gäller. Jag tror inte någon av oss tycker att du ska sitta extra tid och gör om lista bara för att vi glömmer att väga oss eller rapportera in i tid. Pepp till alla!!!

• Nykomling
    6 inlägg
    9 maj 2011 23:51

Dagens vikt: 79.5! Jag är äntligen under 80 igen. Det var ett tag sedan :)

• Mycket engagerad
    378 inlägg
    10 maj 2011 07:27

Jag vill också tacka mufflon för att du tar dig tid att göra detta =) Peppkramisar alla!