Detta är Heja Sverige!, den tredje etappen av Viktutmaning 2011! Anmälningsperioden är nu slut och nu börjar tävlingen! Varje vecka senast LÖRDAG rapporterar du in din vikt här på forumet och på söndagen lägger jag ut en sammanställning av veckan som gått, där den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt den veckan koras till veckans vinnare. Vi börjar tävlingen den 1 maj och sista sammanställningen kommer den 5 juni. Den 6 juni koras etappens vinnare, den som har gått ner flest procent av sin kroppsvikt under hela etappen, och denna person belönas med två biobiljetter, sponsrade av matdagboken.se. Tänk nu på... att rapportera in din vikt varje vecka, om du vet att du ska vara borta en vecka eller mer så säg till i förväg, för jag kommer gallra ibland bland de som inte rapporterar in. Fetmarkera gärna själva vikten i ditt inlägg, det underlättar vid sammanställningen. Lycka till allihopa!
Mycket engagerad
330 inlägg
Ny vikt 64,3 kg Det känns bra :) Jag vill passa på att tacka de som grattade mig efter förra veckan. TACK!Pepp till oss alla!
64,7 kg Vilket innebär att jag har stått still den här veckan, men bättre det än att ha gått upp i alla fall :)
Veckans vikt 68kg
Veckans vikt: 68,7kg. Ett kilo upp denna vecka. Sjukt onöjd. Men vad gör man? Man tar nya tag och kämpar på. :)
Nyvikt 94,5 kg
Veckans vikt 77,9 kg
76.6 Inga förändringar gaaah, har tränat som bara den denna vecka och känner mig helt pumpad i musklerna. Hoppas på viktnedgång nästa vecka:)
74,5 kg. samma som förra veckan
veckans vikt är 105,7 kg. Det har varit en dålig vecka fast jag har inte slarvat det är något annat mystiskt fenomen tror jag. Kanske den kvinnliga faktorn haha. Nu ser vi fram mot nästa vecka och kör hårt. Pepp på er alla där ute på MDB. :)
86,9.... blev veckans vikt...